BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 5 decembrie 2008

Salutari.Nu am mai scris de un secol si trebuie sa spun ca ma urmareste trecutul.
Prima data...dentistul meu preferat.E ciudat...l-am vazut pe podul orasului,eu in masina matusii ,el in masina personala.Si era chiar el ceea ce imi provoaca oarecum amintiri uitate in fundul intunecat al sufletului meu.Apoi inca o umbra...cine putea fi altul,decat baiatul cel mai dragut de pe Terra,caruia chiar nu as vrea sa ii dau numele,e doar Sweet pe blog.Sweet asta mereu se purta cu mine ca si cum ma adora.Si chiar ma complementa mereu,era excesiv de dulce,dar nu puteam sa realizez asta pentru ca aveam doar opt ani,la varsta aia nu poate fi conceputa de mintea mea ideea de flirt(exceptand povestea Cenusaresei sau Alba ca Zapada).Iar ideea de flirt e totalmente existenta in mintea mea tulburata acum.
Azi mergem la copii la un adapost si mi-e teama sa nu ma emotioneze chestia asta.Avand in vedere ca pana la urma si inmormantarea bunicului meu m-a emotionat profund(asta e unul dintre motivele pentru care doua zile dupa aia am visat tot sicrie vreo doua seri si pe tata mort)
Recunosc...sunt nebuna si sensibila.
Piata din scoala de baieti constat ca nu e larga.M-am obisnuit sa vad mereu aceleasi chipuri in fond a trecut aproape un semestru si nici nu sunt indragostita deloc de nimeni.Probabil e perioada de tranzitie caracteristica iernii.
Si apropo de dragoste,azi pe pod in timp ce eram cu Tifa in autobuz am vazut un card dens de ciori si eu le-am confundat cu pasarile calatoare.Ea se intreba ce naiba fac iar eu am venit cu geniala idee ca se reproduc.
Daaa...acum serios,daca as fi cioara,o cioara cu minte,nici gand sa ma reproduc pe frigu asta.A batut un vant azi dimineata incat creierul meu a perceput adierea salbatica ca pe...nu stiu,am crezut ca...pe bune ca vantul a luat casa.
Azi a fost o zi nebuna cu adevarat.Acum sincer...nici nu prea stiu ce sa mai zic.
Fac brainstorming.
Asa ca inchei cu ideea :sa nu va reproduceti la temperaturi de sub 0 grade.S-ar putea sa va inghete...chestia....