BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 16 ianuarie 2009

Firea mea nebuna e mai nebuna ca niciodata.Pe cand iarna se asterne usor peste liceul asta de unde scriu,eu imi gasesc sa cad in nas.In fund,daca ma gandesc la detaliile tehnice.Iar Haylie s-a prapadit de ras...ce altceva.Mereu cad artistic si toata lumea rade,asa cum si eu rad cand altcineva cade.De data asta a fost fara audienta,doar doi care erau prea ocupati sa isi bage limbile unul pe gatul altuia ca sa mai observe ca am cazut.Bine ca acum starea mea actuala e bineinteles legata de faptul ca nu sunt indragostita,pentru ca daca tocmai baiatul care imi placea ,ma venea ,incepeam sa-mi doresc sa ma inghita pamantul si sa nu mai ies de acolo sapte ani daca se poate.Insa nimeni nu a zis ca viata de adolescenta e cea mai usoara din lume.De fapt a zis ca nu e usoara deloc,dar nu mai continui ideea pentru ca ajung sa filozofez plina de stil despre cum eu nu pot sa fiu decat cea care face faze penibile mereu.Ma doare sufletelul sa ma vad asa stangace.Dar nu pot fi perfecta.Perfecta?ar insemna sa nu exist,cum perfectiunea nu exista nici ea.Un adevar LOGIC.Dar hei,cu logica nu am nimic.Logica e o materie draguta atata timp cat proful nu-mi gaseste sa ma asculte.Binteinteles...semestrul e pe terminate si o sa imi dea onoarea sa imi arat nemarginita inteligenta.Sau sa spun prostie?Cred ca ar merge mai bine.Iar dragostea m-a ocolit.Acum am proiecte mai importate,o evit.Sunt scriitoare.Da ,roza voastra Myriam e scriitoare si imi place asta.Tocmai pentru ca scriu am creeat blogul asta si pink 4 ever,care e al meu personal,desi nu e viata pea pe acolo.Oricum....nu stiu daca sa inchei.Mai sunt aproximativ 12 minute pana cand se suna si pana la urma am suficient timp sa mai pun pe hartie ideei.Nu mai scriu nimic altceva decat despre proiectul meu,acela care ma preocupa.O sa trimit manuscrisul dupa ce o sa primesc o imprimanta laserjet ca sa nu distrug milioane pe niste hartii imprimate.Viata de scriitoare e dificila,dar poate fi plina de satisfactii.Deja nici nu am scos-o din presele tipografiei si are fani.Fane...adica,pentru ca baietii sunt prea prosti sa citeasca despre un paparazzi care se indragosteste de o tipa,sau mai degraba invers,dar nu mai dau detalii pentru ca e strict secreta tema romanului.I-am facut si un blog.Aveti chef de un click?linkul este: http://lovemypaparazzi23.wordpress.com

Kiss u