BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 23 ianuarie 2009

Regrete si iar regrete......

Cateodata ma intreb de ce nu pot sa imi tin gura.

Raspuns: pentru ca e prea mare. Totusi ar cam trebui sa ma controlez si sa controlez si ceea ce spun. Recunosc ca pot fi cateodata cam irascibla, ironica, sarcastica (cum zice Miriam), dar nu sunt tot timpul asa. Mai pot fi si normala..da..asta destul de rar, dar da, pot fi si normala. Bineinteles k dupa ce deschid gura, de cele mai multe ori imi pare rau, da nu am ce face. Si muzica pe care o ascult acum ma calca pe nervi..poate imi aminteste de cineva. Nu ma simt foarte bine dupa ce tocmai am ranit pe cineva fara sa imi dau seama si nici nu indraznesc sa vorbesc cu persoana respectiva pentru ca inevitabil o sa spun un lucru care nu-si are locul si o sa o ranesc si mai tare. Asta-s eu! As vrea sa ma pot schimba odata dar nu cred k se va intampla lucrul asta...pentru un singur motiv. Mi-e imposibil sa ma schimb, sa fiu altcineva, sa par altcneva, sa imit pe altcineva...De ce?....Nu stiu. Si nici nu cred k voi stii vreodata. As vrea sa existe cineva care sa imi poata explica toate lucrurile pe car ele fac, dar nu cred k exista..si din acest motiv ar cam trebui sa incerc sa mi le explic eu singura desi imi vine foarte greu. Cert e ca regret de obicei lucrurile pe care le fac. Problema e ca imi dau seama de ele mult prea tarziu si atunci nu mai pot sa ma salvez decat cu lamentari care nu-si au niciun rost si care nu fac decat sa ii deruteze pe ceilalti si sa le diminueze increderea pe careo au in mine, intra-atat de mult incat pana la urma mi-e teama k nu va mai ramanea nimic din ea. Asa ca ...anunt......dak exista cineva care ma poate ajuta..sa ma ajute odata!