BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 3 octombrie 2008

Cand te cuprinde lenea-text epic

Am intrat de 2 minute pe mess si deja m-am plictisit...mi s-a lipit fundul de scaun si ma gandesc cu groaza la momentul cand va trebui sa ma ridic.Miriam a scris deja o pagina si am vreo 5 critici:X:X:X...dar nu i le spun...o las in suspans...si apropo....ala chiar e specimen...nu inteleg cum de te multumesti cu asa putin. Mai inhoalbate si tu prin preajma si inchide gura....nu mai saliva dupa chestia aia..in plus e o insulta la adresa modei. Ma tot gandesc oare de ce nu puteam sta acasa si sa lenevesc:X:X:X...acum deja ma simt k o mamaliga...nu pot sa imi misc picioarele...sunt paralizate:((. Si iar imi vine in gand momentul cand va trebui sa ma ridic de pe scaun...nici nu vreau sa ma gandesc...ce cruzime...as sta aici toata ziua....si...as manca....PUFULETI...de ce naiba nu imi da nimeni puufuleti?