BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 24 octombrie 2008

In ultimul timp am cam neglijat blogul din motive mai mult decat evidente...nu am net acasa.Suna totalmente absurd acest lucru pentru ca pana si lelea Floare din varf de munte e wireless pe mess si eu tot nu am net.Vina lu tata.

In fine,in timp ce ma gandesc cand naiba o veni modemul ala cred ca ar fi mai bine sa fiu optimista si sa profit de cele cateva minute pe care le am in cadrul celei de-a doua ore de tic din ora asta.Nu tic tac.Ora de tic in care mai profit si mai afisez ceva pe blogul realizat in complicitate cu Haylie care e menit sa fie cea mai cool gaselnita pe holurile licului si asta cand o sa facem publicitate(Haylie nu e de acord si avand in vedere ca pana la urma inca nici nu avem un super senzational blog nici nu e cu putinta sa facem publicitate cumva).

Ploua afara.Tifa bineinteles ca s-a plans ca nu ii sta parul si ca datorita ploii nu a putut veni cu pletele-i in vant.

Parul imi e indiferent ,ca de obicei.Mie imi pasa cum arat dar nu sunt obsedata de amanuntele idioate.

1 Comments:

Anonim spunea...

lily recitation dbfkdbfk depth shipment guess time tutored channels shuklait winthrop
lolikneri havaqatsu