BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 7 octombrie 2008

Home again.....

Dimineatza.... Afara batea vantu' ingrozitor de tare, noroc ca nu ploua (comparativ cu ieri). Ajung la liceu... paru' imi era in toate directiile. O tai repede in baie (baia baietilor ca ara mai aproape) sa imi aranjez parul. Intru, un fum ingrozitor. Ies  foarte repede, intarziu la prima ora si ma pune absenta. No pb, motiveaza diriga :)) . in rest, toate ff ok. Ajung aks, mama ca "du'te pana la magazin sa imi iei o ciocolata"
WTF?????????? Da' ce's eu curier???????? Mai dute si tu pape-te gaia aia vesela. Tac, trantesc giozdanu unde apuc si ma duc tunand si fulgerand X( . Dupa ce ajung aks #:-S , se tine de capu meu vreo ora k ce am facut la scoala (da ce plm vrea sa stie atata? oricum, nu degeaba ii zic Hitler :- ) M'am pus la calculator, cu o durere ingrozitoare de cap. Akm, scriu articolu asta... nuj ce fac dupa aia. Crek ma pun la un film :-S