BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 17 februarie 2009

.....

Asta chiar k e de mneconceput.....dc nu imi intra pe blog...zice k explorerul are o problema. La un moment dat ma gandisem chiar sa imi bag piciorul in problema lui dar am renuntat. Oricum nu obtineam niciun rezultat. Gata...nu va mai plictisesc cu prostiile mele..Mai bine sa incep sa povestesc cu am fost la datul cu celofanul. A fost...pur si simplu.......IMPRESIONANT DE IMPRESIONANT!!!!...pe o panta de vreo 50 de metri sa mergi cu spatele si pe la jumatatea drumului sa incepi sa iti spui rugaciunile fiind singur k o sa iti rupi gatul la aterizare. Se vede k Tifa e foarte patrioata..si pana nu cadeun anumit presedinte nu se va simti bine. In orice caz eu o sustin si sunt de acord in totalitate cu ea.

1 Comments:

Anonim spunea...

sHi eO m_am daT=))
iNk ma dOarE fUNduletzU`:))=))
dA Ii sUper faIn:X:X
tOt cU spatelE maM dus:))=))
KrEk tOate pietricElele si dalMele le_am sImtit:))=))









oRIkm Merita[:x][:x]

pOoOopa:*:*
[M]