BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 9 februarie 2009

fara titlu

nu mai am cuvinte , NU, nu mai am. Ceea ce am vazut ieri la tv e de neconceput. si mai vreti o tara demna si o societete sofisticata , culta, respectabila, high-class in 2 cuvinte si o liniuta. puteti sa tot vreti k pana'i p*la nu o sa fie asa cva. avand in vedere noile generatii care ne vor conduce, cand noi vom avea 70 de ani ei vor fi in parlament, ei vor avea putere iar noi va trebui sa ne supunem, pt ca asta e. Pitzipoancele si cocalarii la putere si restu' tac si fac. Ce's asa revoltata? ooooo da, am motive, si am motive serioase. Fredonam ieri telecmanda si mi'o sarit in ochii pe NationalTv (da, national, ca despre asta ii vb in tara asta) o emisiune :-? "sa va amintiti duminica". Si ce se intampla acolo? O putzoasa fara floci de vreo 5 ani, toata aranjata, in roshu  din cap pana in picioare pe tocuri, ne canta ea despre benveuri si valoarea ei. Am inteles ca ii o tara libera? dar are careva idee ce ii aia libertate? libertatea este atunci cand poti face ce vrei fara sa deranjezi pe altii. stiu, k nu e  definitie prea academica, dar cam asa mi'o amintesc de la orele de cultura civica din generala.  Si "domnisorica" aia mai avea si o atitudine de aia de zici ca ea era femeia fatala,  gata sa le ridice obiectul muncii la multi barbati care se uitau la tv in momentu' ala. Ce papagalu' meu?! La 5 ani, copila aia trebuia sa fie in parc sa faca castele de nisip, si mancare de frunze si noroi, si sa se jace q papusi Barbie Made in China, nu se se fatzaie la tv facand ea pe marea sexoasa. Si p masa si p taicaso, daca idioata de masa stie care ii tatal fetei, i'as bate cu ciocanu in cap, la taicaso i'as taia scula si la masa i'as coase gaura neagra, i'as rade in cap q masina de tuns iarba, k oxigenata draq de masa sigur are paie in cap de la atata pieptanat cu placa.  pizdulica aia si q alte pizdulicii si alti putzosi de asta cu fite si impresii k ei la 5 ani au mare valoare printe camioane de plastic, sunt viitorul tarii noaste daca nu facem ceva. Camionagii si tarfe ar trebui sa fie, sa fie inchisi, sa nu vada lumina zilei decat 1 ora pe zi.

de ce nu am scrs asta ieri?! pt k dak o scriam ieri postul asta continea numai organe genitale. 

n'are titlu, nu stiu ce titlu sa ii pun.... Prostia omeneasca?! pitzipoance la tv?! viitor?! :-?? orikum are legatura cu cel anterior, despre faptul ca lumea se duce de rapa.

pa!