BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 18 februarie 2009

Nu am nicio idee momentan. Cand o sa am inspiratie, voi reveni!

Nici macar nu am un titlu. Poate o sa ma gandesc la unul de indata ce termin de scris. Ce termin de scris?...nici eu nu stiu. Miriam ma tot bate la cap sa pun poezia aia pe blog...dar nu.....nici vorba..e mult prea evident..si periculos. Asa...apropo de frizeri de oi:X...Saveta zice k vrea pentru Lulu o freza de pudel. Nu stiu de ce ii trebuie asa ceva avand in vedere k toata ziua sta pe camp si mananca tulei (mereu m-am intrebat oare ce gust au)...mda..Si acum vin amintirile....azi am vrut sa ies sa imi cumpar ceva de mancare la scoala...si cand ajung la iesire..ce vad??....1.....2.....3.....4......5....bulgari aruncati unul dupa altul inauntru. Si tanti aia statea la usa si o deschidea numai la timp cat sa intre cativa bulgarasi..In concluzie..nu m-am mai dus nicaieri.si am murit de foame. Cand am iesit de la scoala odata cu intrarea unui fulg de 3 grame in ochiul meu am inviat....acum cred k mor din nou. Astept weekendul..va dati seama?..ZAPADA:x:x:x..am auzit k s-au mai facut inca vreo 4 pante numai bune de dat cu celofanul. In orice caz, ca sa fiu sigura, inainte sa plec ma echipez cu vreo cateva plase......asa doar..de siguranta. Pana acum nu m-am dat singura..dar cred k o sa incerc. E foarte tare...desi..la aterizare fundul nu e foarte tare:)...nici spatele...nici urechile umplute pana la refuz cu zapada, si nici gatul..care...saracul de el..de abia se mai tine. Da ce sa-i faci.....mai trebuie sa te si sacrifici...