BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 28 februarie 2009

In timp ce Haylie incearca sa uite de traumatizanta ei experienta si Tifa incearca sa ingroape trecutul la indemnul meu,eu stau si nu fac nimic.Ce bine e sa nu faci nimic!Adica...fac ceva,nu ma intelegeti gresit.Ma pregatesc sa merg la dentist(o experienta nu tocmai placuta)si imi omor timpul scriind.Asa imi omor eu timpul liber de obicei,dar nu intotdeauna,pentru ca o scriitoare ca mine scrie numai cand are inspiratie.Si rare sunt momentele...de fapt curand am descoperit un fact foarte interesant:am inspiratie de la 2 la 3 noaptea,dar numai in weekend,pentru ca scoala ma omoara psihic si e imposibil sa nu adorm mai devreme de ora 11.Sunt de o lene crasa cand vine vorba de blogul asta.Scriu din an in Pasti,pentru ca acum de cand am net acasa(Aleluia!!!!)ma preocupa mai mult blogul meu.Pentru ca in blogul meu povestea Paulei o sa ia niste intorsaturi foarte bune.Nu ca in viata mea se produce ceva.Nu am mai scris nimic de secole,am o lucrare la engleza in care trebuie sa fac o poveste cu sobolani,o femeie in rosu si ''Nu te uita inapoi!''si am prea multe idei ca sa le compactez intr-o singura pagina.Cum zice Haylie...la mine e imposibil...dar imposibil sa ma incadrez intr-o limita...fie ea de cuvinte sau de pagini.Da-mi trei cuvinte si eu o sa scriu un intreg roman despre el.Hai...Paula are o viata sentimentala...sentimentala ca lumea...eu prefer sa stau intr-o calma asteptare,ca intotdeauna,asa de calma incat imi vine sa urlu de atata calm.Hei...am un Mascul in peisaj,dar e mediocru.Baiatul care l-am placut e dat disparut,si stilul lipseste cu desavarsire de pe coridoarele scolii!!!(dar sa critic in sange stilul din scoala noastra o sa am grija in articolele urmatoare).Ei...nu ca as avea nevoie de un baiat care sa imi bage limba in stomac spre invidia unui card de tocilare care toate vor cadea pe spate.Yuch!Ar insemna ca mai apoi sa intru in spital cu intoxicatie cu un gaz necunoscut :)) Ei bine...iar filozofez.Pur si simplu nu ma pot abtine sa nu fac asta cand trebuie sa plec.Tocmai de aceea nici nu m-am bagat in Blogul lui Lars,pentru ca Haylie crede ca eu scriu numai romantisme.Hei...se inseala.Pot sa fiu rea,pot sa fiu cruda....pot sa fiu diabolica....si horror...pot sa fiu......scriitoare!!!