BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 7 februarie 2009

Kitsch

se duce d rapa..... totul se duce draq.... tara asta, maine poimaine lumea toata, daca reusesc astia cu nume d mancare  sa lanseze manelele alea  in engleza :-& imi vine sa vomit, nu alta.... da ma rog....  pitzipongismul,  cocalarismul, manelismul, PROSTIA din Romania e de neintrecut. Numa' la noi se poate asa ceva.  Am vazut o blonda q animal print in cap, asta a fost dupa rev.... desi imi venea so calc cu masina, am respirat adanc si m'am abtiunut.... apoi faza q manelele in engleza, recunosc, m'am apucat d plans cand am auzit... akm kkturile alea dla clipurile dp youtube scrise q alb si cateva stele. Imi ranesc retina! nu le mai pot vredea.... ma gandesc sa le scot, da tre sa le las... k altfel posturile mele nu mai au niciun sens... Damn!