BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 17 februarie 2009

Si in legatura cu The Grudge 3....trebuie a te dezamagesc Tifa. Toate 3 filmele sunt cea mai mare porcarie cu care am avut de-a face in toata viata mea. Asa..........sa incepem.....primul si principalul motiv e ca:....MOR TOTI SI SE GATA FILMUL!!!....cum adica?.....Si da...e cel mai previzibil film existent. In plus...fantoma aia de 2 lei era chiar urata...Uitati-va si voi la AVERTIZAREA....nu stiu care  e titlui loriginal dar am vazut filmul asta acum cativa ani si m-am indragostit de el. E cel mai tare horror existent. Chiar si povestea e foarte originala si imprevizibilul da pe dinafara. Cine a avut norocul sa il vada cred k e de acord cu mine. Ninge...DE CE NINGE?.....de ce knd vreau sa ninga nu ninge si cand nu vreau ninge...Cred k vremea are ceva cu mine. Nu imi dau seama ce am putut face dar cred k e destul de grav. Acu....astept cu nerabdare urmatoarea ora de TIC. Poate ca pana atunci o sa ma incarc cu ceva inspiratie......Am aflat k avem si fani:))...ce cuvant ciudat..FANI....ma simt ca un star de cinema. Sau si mai bine..un star rock. Un star rock care canta melodiile celor de la panic at the disco. Asta da provocare.......

1 Comments:

Anonim spunea...

cE fiLm aIureA:))
adIk tOate fIlmele tHe gRudge...fINal dEstinatIon...sI krEk maI sUnt sI alteLe se TermiNa la fEl:))=))...
kNd mOr tOti ii Gata fIlmu:>:>>:D<


BedtIme sTOries Ii maI pe pLaku meU[:x]..
uItativA si la ala:X:X

sUper cOmedie
dIn nOu o Treaba fT buNa:*>:D<
pUpa:*:*
[M]