BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 12 mai 2009

Carti :X

Bucurie. Bucurie nemarginita. Am scapat de nenorocirile alea teze care m-au fcaut pana acum sa vad dublu si sa ma impleticesc in timp ce merg (stati...asta cred ca era cartea). Da, cartea. Aia care se numeste ,,Ingeri si demoni''  si e scrisa de Dan Brown. Si pe care am citit-o in 3 zile (dura si mai putin daca nu aveam probleme cu ochii). Asa.....am terminat-o aseara si inca nu imi pot desprinde gandul de la ea. Dupa parerea mea, e una din cele mai bune carti pe care le-am citit pana acum, daca nu chiar cea mai buna. Nu cred ca m-am mai ciocnit pana acum cu una de felul asta (de curand terminasi supercolectia mea de Sf-uri), dar ma bucur ca am avut curiozitatea sa o citesc. Intr-adevar m-a surprins in mod placut prin....absolut tot. In contiunare mai vin pe fir: Conspiratia (tot de Brown), Crima din Orient Express (Agatha Christie)...si in sfarstit..Codul lui da Vinci. O carte pe care chiar vreau sa o citesc, fara sa tin cont de toate controversele si de sfaturile prietenilor cum ca ma va influenta foarte mult si imi va schimba modul de a privi unele lucruri. Bai, daca se intampla ast, se intampla. Da' ei oricum nu au de unde sa stie pentru ca nici macar nu au citit-o...da neh....dau sfaturi din auzite. Probabil ca in curand o s afac o vizita la biblioteca sa vad daca o obtin de acolo. Oricum, in uramtoarele 3 zile nu cred ca mai citesc nimic. Timp de odihna pentru ochii mei, saracii, care acu' se rosesc si daca citesc o propozitie.