BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 1 mai 2009

I dream in digital 'cause it's better than nothing

Do you how it's like to be living in a permanent imagination? Dreaming to escape reality? Nu, nu sti.De ce nu sti? Pentru ca pur si simplu nu sti si PUNCT! Pentru ca nu ai de unde sa sti. Pentru ca tu nu te invarti in cerc incercand sa scapi de realitate, cautand umbra din spate de la morga, cufundandu'te in vise, intr'o lume creata de tine, idilica. Nu te opresti din a respira sperand k asa vei ramane mai mult acolo. Nu, nu faci asta si gata!  Nu va mai bat la cap, va las in pace...  oricum, primele 2 intrebari  va vor ramane intiparite in minte si nu va vor lasa sa dormiti :)

Audrey, Hanna, Jeffree sau Zui?
Audrey Kitching
Hanna Beth
Jeffree Star
Zui Suicide
pollcode.com free polls

Is si eu curioasa care va place mai mult. :d


1 Comments:

Simplu spunea...

Imi place sa cred ca am o imaginatie bogata si lumea din jurul meu imi confirma asta. Desci...cine stie :P.

Sa treiesti permanent intr'o lume imaginara se poate, dar e foarte sick, crede'ma. Orice are momente cand prefera sa se izoleaze in lumea lui imaginara. Dar sa faci asta permanent nu se cade si astfel de omaeni trebuie ajutati, cred eu. Adca, nu ma intelege gresit, dar trebuie sa li se arate si lumea reala si sa fie curajosi sa o infrunte..ca e ok cu bune si rele asa cum e ea.

Cat despre poll...Hanna Beth imi place cel mai mult, celelalte sunt ok, iar Jeffree Star e cam scary :).