BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 1 mai 2009

Vreau o gerbera


Dupa cum am zis...imi doresc o gerbera.Una...rosie:X:X.Nu stiu ce m-a apucat cu gerberele...de fapt m-a luat de mai demult.De fapt m-a luat de cand am simtit ca sunt asa de aproape si totusi asa de departe de o persoana de sex opus,urmand ca in secunda in care mi-am dat seama de asta sa trec pe langa o o florarie in aer liber unde ochii mi s-au oprit pe cea mai rosie gerbera.Multa lume zice ca gerberele sunt flori de imormantare.Mie imi plac numai din simplul fapt ca au o forma asa perfecta si petalele arata asa de dragutz...si poate din simplul fapt ca atunci cand am trecut pe langa ele ,cum faceam de multe ori,de data asta am descoperit ce visatoare sunt si ce usor pot sa ajung with my heart broken.Asa...intr-o secunda.De fapt era o poveste mult mai lunga,dar...prefer sa o tin pentru mine pentru moment,pentru ca poate a fost singurul moment in care mi-am dat seama ce inseamna de fapt sa simti ajutorul si sprijinul psihic al unei persoane pe care nu o cunosti si care urma in urmatoarele cateva minute sa te taie(interventie chirurgicala,nu thriller;)))De fapt are legatura cu persoana X din postul despre vise.Ma rog...cred ca spun prea multe.Acum sunt nostalgica,dupa ce adineauri eram nervoasa,nervoasa pana la limita eruptiei vulcanice.Azi e intai mai si speram sa dorm o gramada dupa ce am adormit pe la doua noaptea aseara,pentru ca imi venise cheful sa citesc cartea aia pentru engleza dupa miezul noptii(Nu ca am citit mai mult de doua pagini:P).Da...si azi dimineata,la 8:30 m-a sunat unul numit Secret pe mobil.Logic ca era numar privat si am raspuns,cretinul urmand ca apoi sa nu mai zica nimic,motiv pentru care i-am inchis in nas.A...dupa aceea m-am reintors in pat si cand am adormit...bang!Secret da bip din nou.Imi venea sa ii zic sa se duca dreq dar m-am impiedicat,am luat un contact foarte violent cu podeaua si pana m-am ridicat nu a mai sunat.Bineinteles,imi venea sa moor,nu alceva.Si m-am pus a doua oara in pat...super ok,iarasi...cand sa adorm suna cineva pe fix (am ghinionul sa am fixul in camera mea) care sa caute pe familia Y.De fapt aproape in fiecare zi suna cineva cautand pe familia Y,pentru ca am avut ghinionul sa ne punem telefon de nici doua luni,preluand numarul familiei Y.Iar familia aia Y nici macar nu s-a straduit sa anunte ca si-au scos naibii telefonul,iar la noi e ca la centrala telefonica.Suna pentru familia Y de la rudenii din Germania pana la banci(sectia Debite),iar eu joc rolul centralistei..spre nefericirea mea.Totusi...sper ca Secret sa mai sune ca sa ii zic sa se duca dracului,dupa care sa ii bag ceea ce suna mai bine in engleza mai bine:If you are going through hell,keep going and if you get there...send my postcard to see if you got there safe and dry!:))

5 Comments:

Anonim spunea...

Ai admiratori secreti, um? Pe de o parte ar trebui sa fii flatata. Insa partea dominanta e cea de enervare, te cred, mai ales la ore de genul cu telefoane. :)
Buna ziua, familia Y?

Myriam spunea...

Nu am admiratori secreti...in plus,numarul ala il folosesc numai in conversatii cu Haylie pentru k am 400 de min pe ea si tata nu ma mai omoara ca fac factura...si ea are una la fel...probabil numa cineva care a gresit numarul

Simplu spunea...

Gerbera sunt foarte ok, insa parca mai mul imi plac trandafirii rosii :P.

De secretu' ala ce sa spun, atat timp cat Cosmote va exista, fi sigura ca vei fi sunat la cele mai neplacute ore si in cele mai neplacute momente...Just niste ratati ce nu au ce face, cunosc sentimentu' se intampla oricui :).

Cazatur...pai suna destul de funny, dar si destul de dureros, totusi pare rau de tine girl.

Myriam spunea...

Apropo de flori,si eu ador trandafirii,indiferent dak sunt rosii sau orice alta culoare.Gerbere imi iau numai cand sunt nostalgica....

Anonim spunea...

"De fapt m-a luat de cand am simtit ca sunt asa de aproape si totusi asa de departe de o persoana de sex opus" ...
Nice ... :)