BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 6 mai 2009

Meciuri frate....

Cred ca incepe sa ma doara capul. De nu stiu cat timp joaca Unirea acasa cu nu stiu cine si urla apucatii aia de zici ca's din barda. Zbiara, aclama, fac galerie, masinile circula de zor pe langa stadion si multe sunt parcate langa impreuna cu caeva tiruri. Eu, ca o fata constiincioasa, incercam sa invat la istorie pentru teza de maine si eram intrerupta constant de tipete. Recunosc ca mi-a luat ceva timp sa imi dau seama de unde vin. Initial am crezut ca e televizorul din camera alaturata, iar apoi am vorbit cu o prietena la telefon care m-a intrebat daca e meci. De abia atunci am avut curiozitatea sa ma uit pe geam si sa constat ca suporterii erau cei care faceau  galagie. Unde mai pui ca s-a trezit si spiritul de albaiulian din dragii nostri concetateni care s-au simtit obligati sa puna manelele la maxim, ca deah....daca nu au avut bilete la meci macar sa se simta bine in compania berii si muzicii. (nu stiu de ce aveam vaga impresie ca nici macar nu se uitau la meci ci mai degraba sarbatoreau faptul ca joaca Unirea)........??

2 Comments:

Anonim spunea...

:))) ee las' ca si eu am fost la meci .. si ne`am luat bataie .. si da,asa e la fiecare meci cu tzipete,urlete si tot tacamu'.. ca asa e:)))

Myriam spunea...

da.....imi pare rau pentru voi:))
eu sunt dinamovista:P