BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 18 mai 2009

Oops...

Ah...

Nu ma pot abtine sa nu zic ceva de Eurovision. Eu.....eu care intotdeauna am admirat concursul asta. Nu stiu din ce motiv. Cert e ca editia de anul asta a fost una foarte puternica si cu melodii care ar putea avea un viitor. Pronostic pentru Romania: ''in top 10''. Hai serios....
Norvegia. Norvegia nu merita sa castige. De ce a ajuns pe primul loc, de ce a votat-o toata lumea si de ce toate tarile i-au acordat punctaj maxim......chiar nu stiu. Nu a fost cu nimic mai buna ca altele.
In schimb mi-a placut Malta(chiar foarte mult....si daca nu ma insel cam intotdeuna au venit cu meloodii bune...ca de exemplu prin 2005 cand au luat locul 2. eu personal, le-as fi dat mult mai multe puncte acum), Islanda , UK, Turcia, la ei doar cand ziceau Dum tek tek:))....mi-a mai placut Suedia (tipa aia chiar are voce...si daca canta doar sus era si mai bine)...dar moaca ei ma ingrozea. Pur si simplu ma baga in sperieti. Avea...nu stiu...un fel de statura impunatoare, umerii lati...si parul ala lung si blond deschis. Aaa...si mai facea si niste mutre ciudate. In sfarsit....ceea ce vreau sa spun e ca m-a impresionat in mod placut emisiunea in sine. :D

4 Comments:

Anonim spunea...

Daaaaaa, Turciaaaaaaaa :X
Dum Tek Tek!!!
Am toate pesele ;) In format HD :P

Myriam spunea...

:))....iti plac chiar atat de mult?:D

Bigiu Razvan spunea...

Si mie mi-a placut piesa turciei, chiar daca Hadise o cam da prin balarii live, insa a compensat prin show.

Pe langa tarile mentionate de tine mi-a mai placut si Moldova :D

Piesa Norvegiei este simpatica, dar nu ma omor dupa ea... refrenul mi se pare ca suna cam ciudat (cel putin pe vocea tipului) insa... nothing special. Insa se putea si mai rau; adu-ti aminte cine a castigat in 2006...

Myriam spunea...

off....nu imi aduc aminte :(....grecia?...finlanda?:D