BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 20 mai 2009

Hotarare de ultima ora!

Ei......cred ca o sa ma tund:)) Ma lupt cu ideea asta din weekend cand am simtit pe pielea mea ravagiile unei zapuseli de genul ala si m-am gandit ca nu o sa fie prea placut in mijlocul lui iulie cand vine canicula ai' mare si o sa fiu nevoita sa stau pe afara in amiaza (asta e doar o presupunere, desi stiu sigut ca o sa existe nenumarate ocazii). Asa.....cum spuneam, ma gandeam sa ma tund un pic....nu chiar drastic, doar sa imi tai cam 10-15 cm din par, si sa il fac drept. Acuma...cu bretonul chiar nu stiu. Nu as renunta la el pentru nimic in lume pentru ca ma reprezinta cu adevarat...dar in acelasi timp ma si chinuie cand e soare. 


Asa ca habar nu am ce sa fac. Pana in momentul de fata am ramas la ideea ca ar trebui sa ma tund, dar cine stie? Poate pana la ora 5 cand o sa ma simt pregatita sa merg, ma razgandesc. Oricum, asta nu reprezinta chiar asa o mare dilema pentru ca e totusi doar un tuns. (si cand ma gandesc ca voiam sa imi las parul mai lung de atat sa vad cum e). Ah...si cand in sfarsit o sa imi tai surplusul de par si o sa imi ajunga pana la umeri, nu stiu ce oi face. (eu imi imaginez viitoare freza cam asa: par intins pan' la umeri, drept+ un breton cam pana la sprancene, si el drept), dar daca stau sa ma gandesc, parul meu numai drept nu e. Saracul sta cu varfurile in toate directiile, asa mai salbatic si nu sunt dispusa sa il intind tot timpul pentru ca asta ar insemna sa atentez cu cruzime la sanatatea lui (nu ca nu as fi facut-o de cateva ori pana acum).