BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 23 mai 2009

Drumuri...

Romania se ineaca.Si nu se ineaca in propria decadere,se ineaca in noroi.

Deci..revenind la eterna poveste...drumurile sunt dezastruoase.Proasta organizare si lene.
Azi...a trebuit sa merg de acasa pana intr-un sat vecin la autobuz.Si am alunecat si m-am umplut de noroi...unde credeti?!Pe un trotuar asfaltat.Dupa aia...pe langa faptul ca mi-am facut praf blugii,urmand o misiune de salvare din partea mamei cu o pereche de jeansi curati,a trebuit si sa imi curat pantofii...si in lipsa de servetele...patru balti...la rand.Artistic.In satul cu autobuzul...si-au gasit doi sa ma ironizeze.Un el si o ea.Ca aveam niste buline de noroi pe un picior si celalalt era perfect curat...plus ca mai aveam si o dispozitie de,daca aveam un cutit si pe cineva pe kre nu-l suport in fata chiar il foloseam in scopuri criminale.Am ajuns la autobuz.Am asteptat...douazeci de minute s-au facut patruzeci....cele patru zeci s-au facut o ora...ora s-a facut o ora si jumatate pana cand s-a aratat la orizont maret.Motivul intarzaierii?Desigur...autobuzul intarzaie in halul asta pentru ca se lucreaza la drum langa un oras vecin care se leaga printr-un autobuz de orasul pe care il frecventez zilnic.Si implicit e singura legatura a mea in weekend cu orasul,pentru ca tata are un orar infernal de lucru.Dupa aia...in autobuz am facut 1 metru in 10 minute pentru ca se lucra la podul peste Mures...saracul,in fiecare an il mai peticesc cate un pic.Dar uneori ma intreb de ce il mai peticesc...trebuie daramat,dar daca o sa fie daramat,eu pentru an o sa ajung la scoala pe la vreo 8:30.Si convoiul...intre doua orase si poate pana la al treilea.Si nimeni nu te lasa sa treci pe banda principala spre oras,parca toti erau asa de indarjiti sa treaca...ca si cum..Doamne,parca stateau aliniati ca sa primeasca un milion de dolari si premiul era numai pentru 1000 de persoane.
  Acum de ce naiba nu se poate sa se lucreze noaptea?Azi am vazut oameni injurand,femei mediand afaceri prin telefon,copii plangand de caldura.Am vazut drama si durere intr-o aglomeratie continua la 26 de grade Celsius.Macar ar fi mai bine si pentru muncitori si pentru cei care circula sa se opreasca lucrul in timpul zilei in favoarea lucrului nocturn.Dar..ca la noi la nimeni,oare am uitat sa mentionez?In fine...acum sunt acasa...si mi-am jurat...daca se mai lucreaza la drumuri...prefer sa stau acasa in weekend decat sa imi piara tot cheful de distractie pe drum....

2 Comments:

vectorialpx spunea...

obisnuieste-te cu ideea ca traim in Romania... ca altfel... va trebui sa pleci. Nicaieri nu-i ca acasa pentru ca nicaieri nu-i ca la noi :)

Myriam spunea...

pai eu nu ziceam ca nu imi place in Romania sau ceva...mie imi place Romania,poate e mai faina ca alte tari...dar mai sunt lacune care cu timpul ar trebui sa se umple