BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 2 mai 2009

Sister story


Melodia asta imi place la nebunie.Si ritmul dar si partea de versificatie.Nu ca partea de versificatie e excelenta,e ok.A...si merge cu intai mai,desi nu prea se asorteaza cu gratarul si berea....e prea classy pentru o bere....mai degraba tequilla:PNu ca ma incercat bauturi mai tari ca vinul cald al tatei ,dar...this is my new favourite song.....
Ce mai zic...ei bine...stau si fluier.Si sora-mea se lupta sa imi traga tastele ca sa nu mai pot scrie.Uraste cand acord mai multa atentie acestui blog,e o rasfatata mica.Ca si mine,de altfel.Oricum...acum scoate sunete nedescifrabile pe patul meu si da din picioare.Nu e nervoasa,ii canta serenade biberonului cu apa.A...si eventual ursului.De fapt ce sa te mai astepti de la o fetita de doi ani?Oricum...in rest...ieri planurile mi s-au ruinat total si nu a fost ploaia de vina.Sa ai o sora cu 14 ani mai mica ca tine nu e tocmai un avantaj in anumite circumstante,ca acelea in care parintii trebuie sa plece undeva si nu au chef sa o ia si pe sora-ta cu ei,pasand-o tie.Oricum...in ultimul timp sora-mea e o dulceata,dar m-a iritat faptul ca mi-a fost pasata ,cum se intampla uneori.Ii inteleg pe parinti,insa pe de alta parte...ce,nu am si eu o viata care sa nu o includa si pe ea?Sunt o rautate.Inca mai vreau o gerbera,dar sunt prea departe de oras ca sa imi cumpar una.Cand sunt acasa parca sunt izolata pe munte stancos intr-un castel bantuit.Nu am acces la ce se intampla prin oras,nu prea mai stiu ce zboara.Unul dintre motivele pentru care imi place sa fiu la scoala,pentru ca acolo mereu se intampla ceva numai bun de dezbatut.Bine macar ca imi reiau planurile pentru azi...pentru ca azi,indiferent daca cotropesc turcii,dau tatarii sau eventual cineva arunca cu o bomba atomica...eu o sa ies ...si fara sora-mea.Si in legatura cu cartea...mai am doar...146 de pagini de citit ceea ce poate fi relativ optimist.Imi doresc o carte in engleza cu ceva bun in ea.Aveti recomandari?A...si preferabil fara clasicisme,ca numai clasicisme am citit in ultimul timp si deja sunt satula de ele.Acum trebuie sa plec.Nu mai rezist sora-mii si am treaba...kisses!
P.S.:Sora-mea tocmai mi-o zis k ma iubeste...ce poate fi mai adorabil de atat:X:X:X