BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 11 mai 2009

Shoe fitze

Bonjour...acuma cam toata lumea a ignorat blogul,adica toate trei,dar acum ne intoarcem cu un nou curent.Shoe fitze e ceea ce am facut noi azi,adica...ne-am dat mari cu papuci care mai de care.Azi a fost serata de muzica clasica(de la opt dimineata=)))la ora de dirigentie si a trebuit sa fim desigur la patru ace,adica diriga a zis sa nu ne prinda in blugi k nu ne lasa in clasa.Zis si facut.Azi dimineata m-am congelat de frig,tocmai bine pentru raceala ce tocmai ma apuca(doar un pic de tuse....si nasul usor infundat...nimic foarte grav) si am reusit sa ajung la liceu intreaga,in fusta si pe platformele din lateral.Pai...tocuri medii,insa oricum,acum, comparativ cu banchetul cand le-am purtat ultima oara,a fost mult mai bine.La banchet asa de tare ma deranjau ca am jurat atunci ca o sa le arunc la piscina.Dar ma rog,si Haylie mi-a urmat curentul asta,adica...o colega,A...avea niste platforme colosale.Adica...ale mele erau mici copii pe langa ale ei.Cel putin 10 cm...ceea ce pentru mine sincer e ametitor,mai ales ca eu abia ma puteam tine pe picioare pe astea ,ce sa mai zic de inca vreo patru centimetri adaugati(ale mele platforme aveau doar 6,5 cm).Si bineinteles ca nici colega nu a rezistat,moment in care le-a luat Haylie in primire pentru ora de bio,urmand pentru ca mai apoi sa vrem sa ii facem poza la acea pereche de pantofi,in prostie chiar,doar ca nu am pozele sa vedeti ce faine erau.Negre ,de lac:x.Oricum,trebuie mentionat ca mie nu imi plac tocurile,le urasc...sunt cele mai incomode chestii care s-au inventat,si de era dupa mine imi luam tenisi la fusta daca nu era fusta cu dantele.Uneori tocurile sunt de bonton,dar daca ar fi sa intru intr-un magazin,in mod clar m-as arunca pe tenisi,balerini and Co,decat pe tocoace cat Everstul.Voi stiati ca modelele din cauza tocurilor foarte inalte pe care le poarta nu mai pot avea copii nici daca vor pentru ca li se deplaseaza uterul?...A...si cand ma gandesc la faptul ca acum s-au creat tocurile de 18 cm...Doamne,cand am vazut...imi venea sa lesin numai cand am observat ce mari sunt.Ei...expresia cu''sa fii la inaltime'' cam merge,dar eu i-as zice mai degraba sa fii la altitudine.Adica...cu niste piroane de-alea...numa sa nu te calce pe picioare=))Oricum,Haylie era fascinata de faptul ca erau asa negre.Ea e indragostita de negru.Deci si normal,dupa ce a pus mana pe ele cu greu le-a mai putut lua colega.Oricum...amandoua suntem de acord cu faptul ca  nu rezistam mai mult de cinci minute pe aceste instrumente ale torturii pentru picioare,ca nu ne plac genul asta de pantofi foarte inalti,ca unele tocuri sunt chiar absurd de inalte si mai ales...nu am scapat de tachinarile lui Haylie care nu s-a putut abtine sa nu zica ca atunci cand pasesc parca împlânt pari....as usual...nu se poate abtine.



4 Comments:

Myriam spunea...

ui cum tineam piciorul...zici ca eram teleghidata. is extrem de incomode, inalte si imposibil de purtat. daca ati stii ce am simtit eu in ora aia(plus ca stateam jos). nu va sfatuiesc sa incercati....Haylie

Anonim spunea...

Uhmmm,nice legs !!:X:)

Anonim spunea...

Nice legs, here too. :)
O incaltaminte faina face si piciorul fain. ;)

Myriam spunea...

legu' meu sta ca pe ace.....legurile lu' M sunt cats e poate de relaxate...si mai apoi umflate (Haylie)