BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 21 mai 2009

Encore une fois:X

Si ma gandeam la apa. Intr-una din zilele urmatoare cred ca o sa merg la bazin sa ma balacesc un pic ca deja mi se facu dor. Si cand ma gandesc ca marea e asa de departe. Cred ca daca o sa mai mergem vreodata cu masina pe timp de zi o sa vomit. Nu suport sa merg cu masina pe caldura. Nu conteaza nici aerul conditionat, nici geamurile deschise, nici eu care stau cu capul in sus pe punctul de a-mi inghiti limba...mie tot mi se face greata la un moment dat. Nu stiu de ce (nu chiar de fiecare data si nu chiar de la de la inceput ci dupa o anumita perioada de timp). Sambata cred...am facut o escapada pana acasa(la oras) de la tara (din templul meu), si cand am ajuns inapoi eram cat se poate de ametita. Nici nu mai vedeam bine cred. Dar totul a disparut de indata ce am mancat. 


Acum sa revin la apa. De abia astept sa vina vara in adevaratul sens al cuvantului (chiar daca va fi canicula) ca sa ma pot balaci cum se cuvine in tarnava. Deja nici nu ma mai intereseaza faptul ca sunt anumite pericole sa intri in apa raurilor (de fapt fac baitza in raul ala de cand ma stiu si niciodata nu am patit nimic). Cred doar ca va trebui sa ne cautam alt loc pentru ca cel pe care il frecventam vara trecuta a fost invadat de altii (care nu-s in gasca noastra)..dar nu stiu daca mai avem vreunul. In timp ce scriam imi aminteam o chestie care s-a intamplat in cadrul gastii mele in timp ce eu eram la mare. Au luat respectivii o camera de tractor(cred) din aia mare,mare, s-au suit toti pe ea si au luat-o la vale de-a lungul raului, plutind. Asta as fi vrut sa incerc si eu. Sper doar ca vara asta sa ii conving sa mai faca rost de una si sa ma initieze si pe mine:D

1 Comments:

allé spunea...

A venit varaaaaaaaaa !
\:D/ la mine a venit deja ! :)