BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 4 mai 2009

Lumea nu se mai bate cu apa:((

Tragic.

Da...bine,poate pe de-o parte imi pare bine ca nu mai stau gastile de baieti cu stilele,butoaiele,cisternele sau mai stiu eu ce chestii in care se poate baga apa.Eu sunt o fana a apei dar nu o fana a apei la scoala.Cand eram mica eram fana baltilor.Niciuna nu scapa de mine.Cu timpul m-am reprofilat pe vaile mici,pe raurile mici,pe lacuri sau chiar pe mare.Marea a fost febletea mea dintotdeauna.Mare si plina de H20.Ce mai...ceva superb.Si bataile cu apa imi plac,dar intr-un cadru restrans preferabil si eventual nu in liceu unde sunt temperaturi foarte scazute.De fapt inclusiv dimineata,afara e muult mai cald decat in cladire,pentru ca astia de la incalzire ne-au oprit caldura.In consecinta noi dardaim de zor,asa...cu ritm...plus ca avem si o clasa plasata strategic intr-un colt extrem de umbros,astfel incat nici macar soarele sa nu vrea sa ne mai dea macar doua trei grade in plus.Si anul asta vreau sa iau furtunul si sa ma bat cu apa cu prietene in gradina...pentru ca am o gradina destul de ok si cu mult iarba si...pruni;)) dar iarba conteaza....(a...sa nu-l uit pe caisul care face doua caise pe an....=)))Si anul trecut ne-am batut la o colega acasa cu apa domoala,de la robinetul baii si cu reprize si a fost fenomenal.Si parintii ei nu erau acasa.Si mama nu a stiut despre asta pentru ca am avut haine de schimb.
Apropo de parinti...urasc o singura chestie pe care parintii o spun intotdeauna.SA FII CUMINTE!Nu uita de sintagma asta niciodata.Poti sa mergi numai peste drum,sau poti placa in strainatate,mama sau tata,ori daca nu bunicul,sau chiar toata familia deodata trebuie sa iti spuna sa fii cuminte.Si eu nu m-am remarcat ca fiind o fire foarte rebela,ceea ce face totul sa para asa de ciudat pentru mine.Am fost copilul model...dar sa nu mi-o iau in cap...sunt un pic mai rebela cu sufletul.Si totusi ei nu se lasa si pace.Si de multe ori imi taie cheful si de o petrecere.Ce...crede ca o sa ma duc si o sa dau iama in sticlele de Jack Daniels,dupa care o sa dau o reprezentatie de striptease pe masa printre gustari dupa care o sa rad ca proasta,beata fiind,culminand cu venirea politiei si arestarea mea,plus rusinea parintilor de a ma recupera de la sectie inca fiind in stare euforica??Nu sunt genul.De fapt inca ma tachineaza Haylie pentru singurul pahar de vin cald si foaarte bun pe care l-am dat pe gat cand o venit la mine in vizita.Si oricum,inteleg...parintii oarecum incearca sa fie prevazatori cu una ca mine,pentru ca de obicei pisica blanda zgarie rau dupa cum zice o binecunoscuta vorba din popor.Si daca ma gandesc mai bine...nu mi-am mai ascutit unghiile de mult.....si pentru asta...o sa merg la strung:X:X:Xpoate mi le ascut intr-un final suficient cat sa zgariu destul de rau...A...si intai mai l-am sarbatorit de doi mai la o prietena unde am stat de povesti si am ras...plus ca am avut ocazia sa mangai pe cap un cal pur si simplu superb.Si ieri m-am jucat cu niste iepurasi asa...din aia mici mici si pufosi.Ador iepurii cand sunt mici si pufosi.Cand sunt mari nu ma prea tenteaza sa ma joc cu ei.Tot ce e mic e pur si simplu adorabil.Si aici ma refer la animalute...orice e dragut cat e mic.Dupa ce e mare,e dragut,dar nu asa dragut cum era inainte de a creste.Si ca sa inchei...trebuie sa ma intorc la carte pentru ca mai am doar 70 de pagini:X:X

3 Comments:

Myriam spunea...

copil model?...nu crezi ca e cam mult spus?...nu prea exista un copil model

Anonim spunea...

Ba da, ala care pozeaza in reviste. Ala e copil model.

Myriam spunea...

:P:P:P