BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 30 aprilie 2009

1 mai cel plin de distractie....

Bonjour...ce mai faceti,bloggeri ce cititi acest articol?

Stiu,suna naspa dar acum nu ma pricep la introduceri
E 30 aprilie.Maine e intai mai!Ura ura!...desi nu merg pe nicaieri:(Oricum..nu e un moment de tristete pentru ca am planuri.Nu o sa merg la un gratarel ca toata lumea,de fapt daca am chef de gratar ma duc, dezghet o punga de carne din congelator si confisc gratarul din garaj,dar...un gratar nu e un gratar fara prieteni.Doar eu cu sora mea.Frustrant.Deci,fara gratar,nici anul asta nici in urmatoarea perioada.O sa ma duc la o prietena unde o sa facem teste de personalitate atent selectionate dintr-o revista si eventual iar o sa ma ude fratele ei cu apa cu lamaie.TIPIC!Dar cel putin nu o sa stau acasa si nu o sa fac nimic!Doar o sa lenevesc indelung maine dimineata cand o sa-mi fie prea lene sa ma ridic.Si nu o sa fie 6 dimineata,ora mea obisnuita de trezire...o sa fie noua sau zece:X:XCe zi frumoasa,cea de intai mai.Cel putin...cel putin pot sa dorm.Si sa citesc cele 200 de pagini pe care le mai am de citit pana marti sau eventual miercuri pentru prezentarea cartii la engleza.Cartea fiind in engleza.Si sa mananc inghetata de caramel...si eventual sa ma duc si eu sa ma tund(apropo de tuns,condoleante frezei lui Gabriel;)))Si apropo de inghetata...vreau sa nu o impart cu nimeni.Trec printr-o perioada de egoism...nu am ce face pana trece,e fara leac.In perioada asta vreau sa fiu doar eu cu mine.Ce dragoste fidela!Azi am vazut pe doi in parc cum se sarutau asa...cu foc,jumatate de ora in continuu si bineinteles ca eu si Haylie nu ne-am putut abtine sa nu fim scarbite.Cum naiba au aer?!Cum reusesc?!Si asta a fost nimic.Stand in autogara prajindu-ma la soare ca un peste pe uscat tocmai vad pe un betiv iesind dintr-un bar si scotand sunete animalico-primitive,rivalizand cu maimutele,care intrase in conflict cu patronii localului.Si culmea...nu se mai putea opri din facut asa,si mai si ridica picioarele...isi aminteste de rudeniile din teoria lui Darwin.Ei bine...ce ti-e si cu Romania asta!Asa e la noi.E imposibil sa nu se poata observa amestecul de toate tipurile pe strada sau daca nu pe strada in mijloacele de transport in comun.Ce poate fi mai elocvent decat un mijloc de transport in comun,unde o baba comenteaza de mama focului de proasta organizare a tarii si vreunul din asta''smecher''isi gaseste sa isi bage manele pe telefonul lui de ''smecher'',moment in care intervine tipul cool care ii da doua in nas ,insotit de clasica pitzipoanca si de un grup de oameni obositi si iritati ce se repatriaza de la serviciul prost platit,si poate de vreo cinci sase copii mici cu ghiozdanele mai mari ca ei care se intorc acasa.Si s-a dus o zi de scoala ...o zi prea lunga pentru pofta unora de distractie...ca pentru mine...si maine e un nou inceput care naiba mai stie ce o sa aduca.In plus...vesti proaste pentru amatorii de gratar maine poimaine si raspoimaine ploua deci....Dumnezeu ne trage teapa.Oricum...kisses si vreau impresii de la gratar(a ...ei eventual daca a plouat):D

10 Comments:

Anonim spunea...

Un 1 mai superb iti doresc maine dar totusi fara un gratar si un party fara prt nu e normal.. lasa betivani cocolari si saruturile fara numar de ore si vezi shi u frezura frm si mooolta inspiratie pt bloog.. bft :p

Simplu spunea...

Sper sa nu ploua, ca urasc vremea urata. Sa fie soare, sa fie cald, sa fie 25 de grade :D.

Cati ani are fratele prietenei tale ?!

Myriam spunea...

aproximativ cred k e pe cls a sasea acum(M)

Anonim spunea...

Multzam' de condoleantze ... :))) da' las' ca`i mai ok acum .. :)

Simplu spunea...

a pai se cam explica atunci mai prietena...la varsta lui baietii ar face orice sa fie bagati in seama de fete. Bine acum daca tu esti mai mare ca el (cu ceva mai multi ani) fi sigura ca inpactul ce il are atunci cand te vede e foarte mare si incearca si el sa iti atraga atentia, ca totusi ei el e pe acolo.

Myriam spunea...

Tifa, adik eu, zice : sa sti k ai aer :)) dak ploua maine, plang... si plang urat de tot :|

Myriam spunea...

stii...simplu,tu ziceai k vrei la psihologie....si eu vreau la psihologie...o si nu-mi zice de frateso...ii explodeaza hormonii...are varsta(T)

Myriam spunea...

de fapt M :P

Simplu spunea...

Mult succes atunci.

Da la varsta lui e ceva normal :), try tu understand him :).

Anonim spunea...

Sa shtii ca ai avut dreptate in ultima parte cea cu ploaia :P