BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 25 aprilie 2009

What the hell is happening?

Bun...azi a fost o zi oarecum...ciudata.Sincer...am senzatia ca toata lumea e dezordonata.Adica...toata planeta?!Majoritatea persoanelor cu care discut despre asta zic ca ele nu se vor vindeca niciodata de dezordine.Si povestea cu dezordinea ma urmareste,inclusiv la examene mi-a picat o poveste despre cat de ordonata sau dezordonata sunt si cand mi s-a cerut opinia mea in legatura cu asta,am zis ca sunt un pic din fiecare.Eu sunt o dezordonata prin excelenta si fara glume,chiar sunt.De la natura.Nu am vrut neaparat sa fiu asa,insa asta sunt si oricat am incercat sa ma schimb tot asa raman.Si asta e subiect de contraziceri cu o gramada de lume,care pretinde ca e mai dezordonata ca mine.Nimeni nu poate fi ca mine.Sunt unica.In multe privinte.Adica...la mine pe birou intotdeauna trebuie sa fie ceva.Acum de exemplu e destul de ordine,dar de obicei pe imprimanta care nu mai are cerneala sunt cel putin trei caiete inghesuite peste un exemplar Cool Girl de acum doi ani pe care am inceput sa il citesc din nou pentru ca mi-a placut ceva,si anume bancurile cu preponderenta.Nu am mai citit o revista de gen de cel putin patru luni(cruda perioada de abstinenta impusa de mama dupa scumpirea revistei,pe motiv ca oricum era o porcarie care era mai mult plina de poze decat de ceva bun...dar,o sa ma reprofilez pe Elle...am citit-o la mare si imi place:X)si uneori simt ca nici nu ii duc lipsa prin lipsa articolelor gen:''Relatia cu parintii''sau''Ce faci dupa ce ti-a dat papucii?"Apropo de ultima...stiti ce as face?Mi-as lua papucii si as fugi cu ei,sau eventual,daca m-am scarbit de acei papuci mi-as lua altii in limita economiilor,si nu e nevoie de un articol plin de vrajeli pentru asta.Cel putin merg pentru cele care plang in continuu daca cineva le-a dat papucii....si eu as plange,dar dupa aia as zice ca viata e frumoasa pe cont propriu si as trai o vreme numai eu cu mine,fara sa pierd litri de apa zilnic prin plans.Continuand cu biroul,langa imprimanta e modemul,pazit in stanga si dreapta de boze.Modemul scapa neacoperit de nimic,eventual numai de vreun obiect contondent daca mai pica mult,dar aia ar fi ultima strigare pentru el.Pe restul biroului stau imprastiate prinzatoare de par,telefoanele,cartela de la liceu,penarul,o gramada de pixuri si creioane trantite intr-o ordine aleatorie si nu in ultimul rand cele doua telecomenzi ale televizorului.Pe unitatea de calculator zac un ceas,maruntisul de la autobuz si eventual si castite de la MP3(device-ul e pe langa telefoane) si niste folii de piafen in cazul in care am nevoie.Cat despre interiorul biroului...a nu se deschide,pentru ca provoaca alunecari masive de caiete hartii,desene sau manuale,dar si agenda mea si pensulele.Da...si asta e numai biroul.In rest poate fi ok,asta daca cumva nu am mers pe nicaieri in ziua respectiva,dar de obicei mereu las hainele pe bicicleta de camera,atarnate de brate,sau pe fotoliu,iar pe celalalt fotoliu ramane intotdeauna cartea pe care o citesc pe moment si cele trei incarcatoare ale telefoanelor apartinand mie si mamei.Si culmea...dezordinea se manifesta doar acasa,cand sunt undeva plecata sunt miss Ordine si Curatenie.Desi risc sa imi mai uit cate ceva,dar asta e alta poveste.

1 Comments:

Anonim spunea...

Trebuia sa ma intrebi pe mine.