BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 29 aprilie 2009

Panic! at the Disco

In sfarsit m-am hotarat sa scriu si despre asta. Cum timp de 16 ani nu am avut niciodata o formatie favorita pentru ca nu imi placeau foarte multe si eram extrem de selectiva. Imi amintesc ca ma intrebau colegii, prietenii care e trupa mea preferata. Eu spuneam ca nu stiu, imi plac mai multe. De fapt imi placeau foarte putine. Insa, de la un timp, am descoperit printre altele ,,Panic! at the Disco''. Prima lor melodie care am ascultat-o a fost ,,But it's better if you do'', si pur si simplu m-am indragostit de ei. Acum chiar pot spune ca sunt formatia mea favorita. Imi place stilul lor, un fel de rock (dar extrem de diferit dupa parerea mea), imi plac versurile lor. Versuri care sunt foarte interesante si care constituie o poveste aproape in fiecare melodie. Nu prea au rima, dar asta nu reprezinta o problema pentru ca melodiile suna in asa fel incat sa nu iti dai seama daca rimeaza sau nu. Ce sa mai vorbim despre solist, Brendon Urie, care are o voce de milioane. Nu stiu daca e printre cele mai multe, dar e cu adevarat buna si iti dai seama de asta din prima. In curand am sa revin cu o melodie de-a lor. De fapt cu cea despre care vorbeam mai devreme. Pana atunci, ne mai auzim! Aaa..si daca mai exista cineva care imi impartaseste gusturile sa imi spuneti, va rog!

4 Comments:

Simplu spunea...

Bai chiar m'ai facut curios, am sa caut si eu melodii de ale lor.

Nici eu nu cred ca pot spune ca am o trupa favorita, sunt mai multe in topul meu de preferinte si difera pana si genurile. Rock'ul ar una din ele, nu ma dau in vant recunosc, dar anumite melodii si trupe suna foarte misto.

Myriam spunea...

bafta la cautat. si daca cumva o sa iti placa ce o sa auzi sa ma anunti si pe mine. nu de alta dar sa nu ma mai simt asa de singura:D

Simplu spunea...

Ms si ce crezi?!...chiar am gasit si ia ghici?1...chiar mi'au placut. Suna foarte bine, foarte atrenant. Muzica lor imi aminteste de filmele alea cu pusti, cu liceeni...intelegi tu ;).

Myriam spunea...

aha. ma bucur ca ti-au placut:)