BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 7 aprilie 2009

Da-ne Doamne minte!

Tehnica vietii x-(!!!Nimic altceva de zis

A...poate doar ca am incercat sa bag mess pe blog ca  sa vorbesc cu voi,admiratorii nostrii,si ce s-a intamplat?am constatat ca Haylie nu vedea nimic din ce scriam si nici eu din ceea ce scria ea.In concluzie vorbeam singure:|Da...probabil cei ce sunt cat de cat priceputi la chestiile astea informatice rad cu lacrimi de prostia mea......dar na,eu nu prea am avut netu si nici nu prea am avut pe unde sa invat smecheriile si nici de la cine.Asa ca...pana cand o sa aflu o metoda sa pot vorbi si cu Haylie,si cu Tifa,dar si cu voi,cei care cititi acum acest articol pe care sigur din start il considerati cretin,acel mic widget va fi absent.O sa-l studiez amanuntit...si daca nu aflu nimic...doresc ajutorul oricui....Asa...acum o sa discutam despre ce s-a mai intamplat prin lumea noastra in ultimul timp.Nu ca o sa vorbesc despre nu stiu ce razboi si ca se arunca cu rosii in Basescu chiar inainte ca acesta sa fi pierdut alegerile....nu....ne-am intors la religie.Eu si Haylie.Si...am vazut si niste aspiranti la neveste cu ocazia asta!Stergeau catedrala de praf.....hei,nu va imaginati o catedrala minuscula,ci una imensa...stergeau peretii.Nu ca erau interesanti prin ceva.De fapt a fost funny momentul in care au ridicat o bata imensa,cu pamatuful la un capat si in loc sa stearga peretele ,au luat in plin candelabrul masiv,spargand si un bec:))Dar saracii de ei...nu au avut alta solutie.Au trebuit sa faca experimente esuate ca nu aveau acces la scara.Dar cu chestia asta se naste o alta intrebare...cum naiba schimba becul?Cu siguranta se vor baga la Teologic cursuri de alpinism....sau cel putin le vor baga reactoare in fund ca sa zboare ca Superman,doar ca nu silentios ci cu pocnituri si fum.In stil romanesc,ce mai!....abia astept sa vad asta....;;)

6 Comments:

Anonim spunea...

De obicei asta se intampla cand dezinstalezi un antivirus sau Adobe Reader. Exista cateva solutii, dar nu functioneaza mereu astea : 1. Reinstaleaza flash player si java.
2. Reinstaleaza yahoo messenger.
3. Reinstaleaza Adobe Reader sau un antivirus gen kaspersky.
4. Trebuie sa umbli la Internet Explorer, dar nu mai stiu exact unde, sorry.
Solutia care merge mereu este sa reinstalezi sistemul de operare, adica Windowsul.

Anonim spunea...

lol,am inteles cu totul altceva. uita de postul anterior :P
Anyways, mai bine pune id-ul undeva la vedere si te mai apeleaza careva din cand in cand. Io o sa fiu primul stres. =)

Anonim spunea...

Nu ma crezi,a? :)

Myriam spunea...

ce te face sa crezi ca nu cred?:->

Myriam spunea...

macar ramai fidel blogului nostru

Myriam spunea...

sau apropo de chestia cu messul...nu sunt sigura pana nu te am in lista:P