BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 17 aprilie 2009

Sarbatori Pascale de Targoviste

Inca nu stiu daca e cea mai buna solutie sa ma apuc sa scriu in starea in care sunt momentan dar totusi sper ca o sa iasa ceva cat de cat bun. In primul rand trebuie sa imi reprosez ca sunt prea curioasa din fire si vorba aceea: ,,curiozitatea a omorat pisica'' nu e in vad. Sper macar sa fi invatat ceva din patania asta. Oricum, ideea era sa scriu despre cum imi petrec eu Pastile. Ei, de Pasti am parcurs cu familia vreo 300 de Km pana in judetul Targoviste si anume Pucioasa. Ieri am ajuns, si, dupa ce am inghitit vreo 20 de capsuni mari pe nerasuflate la Dedulesti, urmatorii multi kilometri i-am injurat din rasputeri fiindu-mi rau. Azi dimineata am plecat la cumparaturi in Targoviste. Lista era extrem de lunga si extrem de enervanta pentru ca prima data ne-am oprit la Kaufland, care era punctul central al tuturor cumparaturilor. Apoi am mers la piata. Bineinteles, am ramas cu masina in parcare la magazin si am mers acei 100 de metri pe jos. Cand am intrat in piata, undeva pe dreapta era parcata o dacie si o tanti de la volan, fara sa se uite in spate, a deshis fain frumos portiera. In secunda urmatoare, o Solenza vine din spate si ajunge cu aripa zgariata din cauza usii daciei. Proprietarul imediat se da jos foarte suparat si enervat la culme si incepe sa se certe cu soferul sau soferita daciei. Dupa ce s-au certat linistiti vreo 5 minute, omul se hotaraste sa isi mute Solenza din mijlocul drumului. Zis si facut. Da in spate, in secunda urmatoare ii ia bara unui mercedes care vroia sa inainteze. Faza a fost de tot hazul pentru multimea de oameni care statea si se uita la cei 3 cum se certau linistiti. Dupa ce am luat ce am vrut din piata, am plecat cu masina spre casa. In apropiere de Pucioasa, am prins o coada de toata frumusetea. Ce era? Era de fapt un accident. Treaba e ca am uitat sa mentionez ca pe acolo sunt pe marginea drumului niste santuri de un metru jumate. Cert e ca in uramatorul minut am descoperit un Mercedes bagat pe diagonala de jumatate in sant, si la vreo 2 metri de la locul ,,impactului'' era o frana cam de un metru. Naiba stie ce se intamplase. Noi ne-am continuat drumul si la mai putin de un km, am mai descoperit un Logan bagat tot cam asa in sant, numai ca partea care era in afara era busita rau de tot. Loganurile lovite sunt ca niste cutii de conserve, cel putin asa vad eu lucrurile. Nu degeaba ziceau si nemtii ca Loganul nost' e atat de rezistent si util ca o furculita de plastic!

1 Comments:

Anonim spunea...

Eii , macar ai avut parte de distractie ;)) :))