BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 10 aprilie 2009

Shopping cu Haylie

Eveniment remarcabil in istorie,azi am iesit cu Haylie la shopping....pentru ca ea vroia niste chestii noi si eu doar sa ma uit,avand in vedere ca inainte de Pasti sunt oarecum falimentara cam intotdeauna.Ei bine,ne-am inteles sa mergem azi si ne-am si dus,dupa ce eu cu greu la sase dimineata m-am chinuit sa-mi ridic corpul din asternuturile calde si sa incerc pe cat posibil sa nu imi rup gatul pana ajung la baie cu ochii inchisi ca un zombie foarte viu.Haylie insa e pretentia intruchipata,adica...dupa cum chiar ea zice in dulapul ei nu gasesti decat negru.Munti de negru infiniti.Si cu mici pete de culoare dar alea nu se pun pentru ca sunt prea minuscule ca sa se observe.Si ea vroia sa isi ia ceva colorat,si nu a luat-o pe prietena ei O(pentru ca sfarsea oricum luandu-si tot ceva negru),ci mai degraba pe mine pentru ca eu intotdeauna trebuie sa port ceva colorat.Sincer negru e cam...datator de depresii,iar eu nu suport sa fiu trista si nici nu sunt o companie agreabila cand sunt trista fiind mai degraba extrem de agresiva.A...si scopul doi era sa isi gaseasca ceva care sa mearga pe cat la niste pantaloni albi cu carouri mici negre,pe care nici nu i-am vazut,dar in chestia asta m-am bazat doar pe imaginatia mea vestimentara.Si apoi a inceput calvarul,adica vedeam o bluza,Haylie :''E prea roz!''...mai mergeam doua magazine,inca o bluza,ea desigur:''E prea galbena.Urasc galbenul ala''...si tot asa.Ea adora negrul!De fapt poate blogul asta are un background negru pentru ca ea a zis sa il facem negru!Sau poate eu am sugerat negrul...ma rog,nu prea mai sunt sigura.Si ea avea nevoie de un SOS din lumea intunecata si pesimista a acestei non-culori.Pana cand pana la urma am ajuns la un consens,pentru ca ea nu vroia sa auda de roz galben albastru sau verde...sau mov,si am ramas la ultima culoare disponibila...adica rosu.Si restul o sa povesteasca ea.Oricum...acum sunt prea incantata ca am reusit sa o determin sa isi cumpere o mica parte din mozaicul colorat al curcubeului macar pentru inceput.Oricum...roz ea nu o sa poarte nici moarta,adica...ba poate,daca o sa facem misto de ea....dar nu,Haylie nu e genul.Oricum...e bine ca totul s-a terminat cu bine si eu in sfarsit am un nou titlu.Am imblanzit bestia,neamule!


11 Comments:

Anonim spunea...

... si ai felicitarile mele ...;)) cine stie .. poate , poate o sa poarte si rozz :>

Myriam spunea...

ai vrea u....pacat ca nu ii poti vedea reactia numai cand ii zic cuvantul asta...rozul ii da piele de gaina si scarba...poate e doar o fata de neinteles pana la urma

Anonim spunea...

... sau poate ca nu o pasioneaza :) nu are tocmai o parere buna despre rozz ... nush ce sa zic :D :-? poate reusesti sa o convingi .. cine stie ?:)

Myriam spunea...

asta trebuie sa ii spui ei mai degraba decat mie

Anonim spunea...

o sa fac si asta :)) cand dau de ea ... :P

Anonim spunea...

multzam' de link ...:) te`am adaugat si eu .. :*

Myriam spunea...

ei bine ,o (ne) gasesti pe mess:P

Myriam spunea...

si cu placere pentru link;)

Anonim spunea...

Am chipsuri si nu va dau!

Myriam spunea...

:P:P

Myriam spunea...

M....nu te mai lua de mine. Am si eu gusturile mele. Si nu am numai negru in dulap!...doar ca, nu imi place deloc rozul. Ma rog...poate unele nuante pastelate si sterse..