BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 8 aprilie 2009

Si eu, si eu

Leapsa Part 2 By Tifa :x

1. Principala mea trăsătură - sarcasmul

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - nuj... :-?? is ff multe :)) Myriam stie :d
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - respectul de sine
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - is dusi cu pluta
5. Principalul meu defect - prea data draq
6. Indeletnicirea mea preferată - chioratu' la filme @-)
7. Fericirea pe care mi-o visez - sa fiu o arhitecta de succes undeva prin U.K. Londra de preferintza
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - sa vad qm imi moare un priten sau varumi'o
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - Londra
10. Culoarea mea preferată - Rosu, clar
11. Floarea care-mi place - orhideea 
12. Pasărea mea preferată - flamingo 
13. Prozatorii mei preferaţi-Caragiale si Chordelos Delaclos
14. Poeţii mei preferaţi -nu suport poezia
15. Eroii mei preferaţi din literatură - Vicontele de Valmont  din Legaturi Primejdioase
16. Eroinele mele preferate din literatură - Marchiza de Merteuil din Legaturi Primejdioase
17. Compozitorii mei preferaţi - Edward Shearmur
18. Pictorii mei preferaţi -Vincent Van Gogh
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală- Bad Pitzi
20. Ce urăsc cel mai mult- pitzipoancele si cocalarii
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere- sa fiu mult mai talentaata la desen
22. Cum aş vrea să mor- nu vreau sa mor
23. Greşelile ce’mi inspiră cea mai mare indulgenţa- nu admit asa ceva

24. Deviza mea- Live Every Moment si PUNCT

Koodoo, tag! you're it!!!

2 Comments:

Anonim spunea...

Au! Mai acush un pic. :D

Anonim spunea...

Interesanta leapsa. Am aflat lucruri noi despre tine...
Dar stii cum poate fi? Sa aflam multe lucruri despre tine si de fapt nimic! :-s Asta ma sperie cel mai mult la oameni!