BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 6 aprilie 2009

Oare merit?

Oare merit? Asta ma intreb in fiecare zi de la intamplarea asta incoace. Oare merit? Raspunsul nu mi l-a dat nimeni pana acum si tare as vrea sa il primesc pentru ca nu am nici cea mai mica idee de ce mi-au facut asa ceva. In orice caz, acum nu mai sunt asa de sigura cine mi-e prieten cu adevarat si cine nu. Cert e ca cele doua persoane care au facut ce au facut mi-au fost mai degraba dusmani. Nu urasc nimic mai mult decat vorbitul pe la spate. Pur si simplu ma dezgusta. Si unde mai pui totul se incheie cu o doza de regret prefacut din partea celor care m-au ranit asa. Nu cred ca totul se rezolva cu un mesaj, o parere de rau. E nevoie de mult mai mult. E nevoie sa imi demonstreze asta prin fapte, printr-o discutie matura in care sa isi expuna fiecare parerea, sa ne confruntam ca sa nu existe vreo indoiala. Sper macar sa nu fiu mintita in fata pentru ca asta ar fi chiar picatura care a umplut paharul. Prieteni ?..ce inseamna ? Niste persoane care cu fiecare ocazie te mint si te iau drept cosul lor de gunoi ? Daca asta inseamna cu adevarat prietenii atunci prefer sa am dusmani, macar ei imi spun totul in fata : bun sau rau. Totusi, intrebarea mea ramane aceeasi ? Merit ?....nu prea cred. Nu imi amintesc sa ii fi facut asta cuiva vreodata si nici sa fi facut ceva rau. Cel putin nu asa de grav. Nu cred ca isi poate da seama cineva ce simt acum. Cred ca nici eu nu imi pot da seama. Stiu doar ca sufar....

4 Comments:

Anonim spunea...

deci

cred adica nu cred

sunt mai mult ca sigura ca stiu despre cine este vorba...acelea 2 persoana nici nu le poti numi priteni si nici dusmani....

Cristina spunea...

daca cineva ti-a gresit,cineva pe care tu credeai ca iti este prieteni,inseamna ca nu au fost de la inceput alaturi de tine si ei nu pot purta aceasta eticheta de "prieten",insa daca vei cauta pe cineva care sa iti fie cu adevarat un bun maic care sa nu te tradeze niciodata,atunci cu siguranta aia se poate numi prietenie adevarata...atunci cand vezi ca persoana de langa tine te sprijina si iti este mereu mereu alaturi....atunci e momentul cand iti dai seama ca prietenia exista si ca e chiar frumoasa....sunt poate ca 10001 de lucruri care pot fi spuse pe aceatsa tema...poate chiar si un roman psihologic ar putea dezvolta un subiect pe tema asta....insa eu zic ca merita sa lupti si sa uiti persoanele care ti-au facut rau in care nu poti avea incredere.
capul sus myriam si ai grija pe cine te bazezi ca iti este prieten bun

Myriam spunea...

eu sunt Haylie:)

Anonim spunea...

Iar eu sunt kOoDoO. :)