BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 12 aprilie 2009

Despre dragoste

Alt articol tipic lui Tifa. Nu cred in dragoste si PUNCT. Dragostea nu exista, aviz Myriam. Din punctul meu e vedere dragostea nu este decat atractie. Adica incepe cu atractie si se continua cu un oarecare respect, incepe sa iti pese de aceea persoana si se termina cu o oarecare obisnuintza cu o anumita persoana. Nimic mai mult. Bun, cred in dragostea parinte-copil. Ea exista. Inca nu imi pot explica de ce cred in ea, dar cred. Dragostea intre 2 persoane de sex opus, care nu se afla in relatia de parinte-copil, apare extrem de rar, in lumea zilelor noastre este foarte probabil sa nu mai apara.  Dragostea este sentimentul in care esti dispus sa iti dai viata pentru peroana iubita. No akm, spuneti'mi si mie? Cati dintre voi v'ati da viata pentru alta persoana? raspuns: Niciunul.

O alta teorie a mea este ca dragostea este o inventie  a barbatilor ca sa poata fute, scuzati limbajul, femeile mai repede. Daca stati sa va ganditi la sec 18-19, knd dak o fata nu mai era virgina inainte de casatorie, era sf lumii si k trebuia sa existe un ceva, asa zisa dragoste mai exact, ca sa poata fi savarsita casatoria, ve'ti intelege de ce zic ca e o inventie. :)Dupa cum ii spuneam cu ceva vreme in urma lui Myriam, totul se invarte in jurul sexului, inclusiv dragostea.:D

Concluzie: Dragostea nu exista PUNCT

3 Comments:

Anonim spunea...

concluzia asta ai tras`o tu singura ,,, banuiesc ! Pai daca drafostea nu exista .. atunci care`i faza cu parintzii tai ? S`au casatorit asa ca nu aveau ce face ?:))

Anonim spunea...

Cred ca gresesti in gandirea de mai sus. Exista si se manifesta. Chiar si dupa partea cu indragostitul. Este. Ai doar nevoie de cineva sa-ti demonstreze asta. Real, nu prin cuvinte. Relax, o sa vina.

tib spunea...

hah. imi dau si eu cu parerea, nici eu nu sunt sigur de ceea ce spun nici eu nu am raspunsurile la treburile astea. dar ceea ce stiu este ca in general o casatorie se bazeaza pe respect si apoi pe dragoste. adica un cuplu care se casatoreste din dragoste are sanse mai mici de supravietuire decat altul care se bazeaza pe respect. in general e o prostie sa cauti fat-frumosi si ilene-cosanzene (parca) ci mai degraba sa cauti pe cineva in care poti sa ai incredere si invers. cineva care sa fie ok cu felul in care esti si invers. plm ati inteles... dragostea..ea exista dar nu dureaza, e o emotie si ca orice emotie daca nu e alimentata periodic la un moment dat dispare, sau daca este folosita excesiv devi imun. sau mai e si posibilitatea sa te lovesti de dragoste si sa nu-ti placa (probabil din cauza ca e destul de neplacut atunci cand se termina)