BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 8 aprilie 2009

Da...vin Pastile!!

Nu ca ma bucura foarte mult sarbatoarea asta...de fapt cam toate sarbatorile cam au ceva stresant care te ajunge din urma.Oricum...e vacanta,deci ce mai conteaza!Aa...si e perioada in care imi place cel mai mult sa merg la biserica,acest pelerinaj culminand cu Sambata Invierii cand o sa merg la slujba la patru dimineata si o sa ma rog sa nu adorm in timp ce cei trei cantori de la biserica care canta pe trei voci si tonalitati diferite vor canta o melodie de nani nani.Da...sa rezist la Inviere a fost intotdeauna greu,cel putin am o prietena care imi tot da bobarnace cand incerc sa ador si si eu ii dau bobarnace cand ea da semne de adormire.Si oricum.....cum naiba poti sa dormi cand popa incepe a tuna cu vocea lui un ''Doamne Dumnezeule!'' de se clatina biserica?Da...cam imposibil.Dar asta e farmecul Sarbatorilor de Pasti.Si azi  dupa cum a zis Haylie azi am primit o cartela si toti cretinii au sarit sa isi ia cu cutiile,ca disperatii,de parca ar fi luat un voucher de un milion de dolari...nu asa!Ei...si eu mi-am luat o cartela cand am fost aproape pe punctul sa fiu udata.Dar norocul ca am stat destul de la adapost ca,daca stateam 10 centimetri mai incolo eram uda din cap pana-n picioare in no time!Asa...macar numai m-au stropit:DAcum am incercat sa imi instalez optiunea Orange Young si imi zic ca e o incercare nereusita.Si dupa aia am sunat-o pe Haylie,care si ea si-a luat cartela,ca sa ii las numarul si mi-a intrat casutza vocala(pentru ca intre timp scosese cartela din telefon si nici nu mi-a zis nimic pe mess x-(  )Si in cele din urma m-am trezit  la stadiul de 486 de centi la o distanta de numai 16 centi de extraoptiunea care imi garanteaza  conferinte indelungate si nelimitate cu Haylie care nu o sa fie in oras si nici nu o sa fie pe mess si doar cu tata care sa ma salveze.Cel putin poate o sa reusesc asta macar ,avand in vedere ca la chestia cu chatul pe blog nu merge.Oricum...multumesc lui koodoo pentru sfaturi,prea pacat ca nu a inteles(desi intr-un final a inteles)ca nu mess-ul nu imi merge bine ci mess-ul pe care vroiam sa il bag pe blog ca widget.De fapt messul de pe calculator imi merge excelent,ceea ce inseamna ca pentru moment nu o sa-i promit toporul unitatii mele centrale care imi provoaca si imi va provoca numai nervi pana la vara cand in sfarsit o sa primesc una noua:X:)