BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 1 aprilie 2009

Ceva

Tifa.... singura.... acasa... noapte.... singura din nou 8-| Si k tot vb fetele de literatura o sa ma apuc sa citesc si eu "Cartea Nuntii" de George Calinescu, k tot trebuia sa o citesc de vreo luna. Bineinteles, teoretic am citito si nici acum nu stiu qm am scapat fara sa ma prinda profa k nu am citit.  Da dc draq tre sa citesc la fel d mult ca astia dla filologie knd eu is mate'info engleza? Sistemul romanesc d invatamant e gresit, eronat, AIURIA!!!!!!

Adik, dc plm  is mate info si am 3h de fizik si 1h d info???? nu inteleg.... da noh, suntem in Romania, tara tuturor posibilitatilor :d 

No ma rog.... nu va mai bag in cap ideeile mele, ma duc sa citesc :)

P.S: Am scris mai mult d 4 randuri, aviz Myriam :d

PUNCT

2 Comments:

tib spunea...

dar o sa vezi tu mai tarziu ca e bine ce faci. si eu tot mate info intensiv engleza am fost in liceu. injuram in draci ca trebuie sa invat pentru atat de multe materii umaniste ( e exagerat spus invat, dar erau acolo in orar scrise cu pixul deci tot le-am injurat)...

cand ma plangeam de treaba asta tot auzeam de la ai mei sau de la profi ca imi trebuie o cultura generala, ca o sa vina un moment cand o sa port cu cineva o conversatie mai complexa diferita de porcariile pe care le discut cu prietenii mei. si eu eram gen blablabla talk to the hand...

acum inteleg ce vroiau sa zica.
plus ca nu e batut in cuie ca vei continua studiile in aria resectiva (mate/fizica/info)
eu cand am terminat liceul am dat la politehnica la telecomunicatii, am intrat cu bursa, (sunt modest) si dupa 3-4 saptamani mi-am dat seama ca nu e ceea ce vreau sa fac mai departe. m-am gandit sa stau 4 ani in facultate si sa plec cu diploma in buzunar fara sa invat (se poate lua 5-ul fara prea mult efort daca ai cap), dar, in cele din urma, am decis sa renunt complet. acum regret ca nu am citit toate cartile alea plicticoase cand trebuia si ca am inca "limba de lemn" pe care o credeam suficienta


acu lucrez la un ziar it`s all good :) si nu stiu ce vreau sa fac mai departe, nu stiu de ce iti zic asta, pt ca la varsta ta si eu eram ignorant si ma credeam superior, (inca sunt si ma cred), dar probabil ca asa curg lucrurile, esti tentat sa incerci sa ii ajuti pe alii si speri ca ei vor invata din greselile tale.

Anonim spunea...

Mai ai rabdare nitel sa ajungi la facultate. Sa vezi ce materii iti baga aia pe gat in primii ani, total nerelevante cu profilul la care o sa fii. Si culmea e ca profesorii materiilor respective sunt si cei mai bulangii. Si cei mai spagaci.