BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 29 aprilie 2009

Chitara


Mi'am luat chitara, clasica.... mai demult, ce'i drept. Nu v'am spus pana acum.... nu stiu de ce.... prb am uitat k nu v'am spus. Chestia e ca e frumoasa si e a mea. Si akm invat sa cant. Am reusit sa invatz toate acordurile dupa vreo 4 sapt de dureri de degete si incheietura :d Poate peste 4 luni o sa pot canta o melodie cap coada... Placebo :x sleeping with ghosts vreau sa fie prima melodie pe care o voi canta :x sper sa reusesc performantaza 8-> wish me luck!

V'am lasat, ma duc sa mai zdrangani de ea:d

PUNCT

4 Comments:

Simplu spunea...

S'o stapanesti sanatoasa.
Poate in viitorul apropiat postezi si o melodie cantat de tine.

Bafta la exersat.

Anonim spunea...

Ehee ..:) super , chiar asa .. hai sa ne incanti si pe noi cu ceva cantat de tine :)

Anonim spunea...

Succes la invatat durerile vin si trec dar numai prin durere ajungi la performanta.... moooolta inspiratie

Myriam spunea...

multumesc, multumesc! promit ca o sa va delectez cu o melodie cantata de mn. Dupa ce invatz, of course :d