BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 21 aprilie 2009

Prostii de-ale mele


Eu scriu 72 de cuvinte pe minut.Tu cate poti scrie?? :->


Ce e asta,va intrebati?Ei bine...asta este o chestie descoperita dupa un surf rapid pe niste bloguri necunoscute unde am dat peste un site.Site-ul este asta:http://romanian-speedtest.10-fast-fingers.com/ si chiar e bestial,adica...cel putin pe mine chiar m-a cam blocat,mai ales ca prima data am scris doar 53 de cuvinte intr-un minut.Oricum...sper sa incercati si voi si vreau sa vad performantele voastre.

 Acum probabil va intrebati ce mai fac.Ei...va dau eu raspunsul.
Maine incepe scoala:((.Ce viata cruda.Cum a putut ministerul sa faca o asemenea nedreptate.De ce au fost asa de prosti incat sa nu ne dea doua saptamani?Adica...asta a fost o perioada foarte productiva pentru ca am scris o gramada,si nu neaparat in acest sistem inovativ,ci in clasicul Wordpad(Microsoft Office 2007 mi se blocheaza prea des x().Programul meu de scris,da...stiu,e din epoca de piatra cand oamenii cavernelor au descoperit si ei ca pot sa scrie si altundeva decat prin pesteri.Atunci s-a nascut legendarul wordpad.Oricum,la misto sau nu,desi nu imi poate numara paginile si nici nu a aparut o versiune updatata a acestui program,totusi...wordpad e destul de satisfacator.Cel putin pot sa scriu,asta e esential.Si mai ales...cretinii de la Microsoft au conceput Microsoft Office 2007 ca fiind un program in care poti scrie cu lejeritate,insa nu poti viziona documentul in afara acestui program.Unul dintre motivele pentru care l-am sters
Si...azi am fost la plimbare cu o prietena.Doua ore am iesit si ne-am plimbat.Si am mancat prima mea inghetata de anul asta,de vanilie,si am stat de povesti cu prietena mea despre diverse.A...si ne-am ferit de profa noastra de ore de mate care e directoare la scoala langa care era parcul si evident...cum azi au fost cercuri pedagogice...se subintelege ca eram pe punctul sa fim prinse.Bine ca nu mai fac ore de mate,e cel mai bun lucru care mi s-a putut intampla.De fapt profa ar muri daca ar afla ca eu am avut media de 10 la mate(da,dupa ce am copiat la teste).
 Partea buna a acestui sfarsit de vacanta a fost desigur faptul ca ma intorc la scoala si poate gasesc o chestie suficient de buna despre care sa scriu.Vacanta imi omoara inspiratia pentru blogul asta si pana la urma,moartea inspiratiei nu este buna pentru o tanara speranta in lumea literaturii care oricum nu se stie daca o sa creasca vreodata.Oricum...inchei pentru k trebuie sa invat relieful Regatului Unit al Marii Britanii si vreau sa va spun doar atat.Scrieti repede si dati-mi si mie niste rezultate.V-am pupat!:-*

2 Comments:

Anonim spunea...

Eii .. eu ma misc cam greu .. mai ales cand sunt obosit :)) Da' las' ca fac testu' maine si`ti dau niste rezultate.. Bafta la invatat .. :*

Dora spunea...

You type 374 characters per minute
You have 75 correct words and
you have 0 wrong words -> la naiba, tre sa mai incerc. greu sa nu te uiti la tastatura *blush*