BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 15 aprilie 2009

Notitza foarte scurta....tocmai am descoperit traierul la un film pur si simplu mortal.Se numeste ''The hottie and the nottie''si am ras cu lacrimi la trailer(dar nu il pun pentru k sa nu concurez cu Tifa la copy paste-uri)Oricum...daca simtiti nevoie sa radeti un pic cu lacrimi si sa vedeti un film oricum...cel putin la fel de cretin ca multele filme care se fac in ultimul timp,atunci click-uiti de youtube si uitati-va!Merita....cel putin pe mine m-a scos din starea mea de profunda tristete.


P.S.Descoperit la Gabr13l pe blog.Multumesc pe aceasta cale.Si...apropo...nu am mai ras asa de mult timp

2 Comments:

Anonim spunea...

ma bucur ca am putut fi de ajutor :*

Myriam spunea...

nu e el prea stralucit filmul...dar chiar m-a binedispus