BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 23 aprilie 2009

Bucurie,ciocolata si soareci

Cretinismul intr-o prietenie este un subiect tabu de obicei,insa nu si in prietenia dintre mine si Haylie.Adica,un prieten s-ar gandi de doua ori inainte sa zica ceva  gen:Cretinule!,pentru ca e posibil ca acel act sa se soldeze cu rezultate penibile.Totusi,cand suntem in plina noastra veselie se intampla sa ne zicem ''Cretino!''una alteia mai mult decat de obicei.Uneori Haylie ma face cretina mai mult decat eu o fac pe ea,dar...noi doua suntem amandoua cretine mai mult sau mai putin.De fapt...intr-o discutie foarte inspirata despre cretinism,ea a fost de acord ca suntem cretine uneori,dar eu sunt mai cretina decat ea.Dar hei...ea nu isi recunoaste niciodata nici defectele nici greselile.Uneori ma enerveaza cand face chestia asta,dar...pe de alta parte uneori rad cu lacrimi de ea.O chestie interesanta la noi doua e ca noi ne echilibram:cand eu am tendinte oarecum proaste,Haylie ma aduce pe pamant,cand Haylie e o imatura si jumatate am eu grija sa o aduc in lumea adevarurilor crude.De fapt...ea nu recunoaste,dar suntem inca niste visatoare,niste visatoare foarte realiste insa foarte visatoare totusi.Ea inca isi doreste un Jeep care pe moment nu imi vine in minte,eu inca sper la masina la cheie argintie si decapotabila.Sau daca nu asa...cel putin argintie,mica si simpatica.Totusi,pana la urma am ajuns la concluzia ca suntem cretine in mod egal,de fapt eu am ajuns la concluzia asta ca sa impac si capra si varza si sa mai evit tipicele contraziceri care oricum au avut loc.Ce mai...baga un leu si un Berbec in aceeiasi cusca si or sa aiba grija sa se muste reciproc.

  De ce bucurie?Azi...a fost ziua mea onomastica pentru ca unul dintre prenumele mele este Georgiana.Bineinteles,Haylie a zis ca desigur...nu ma cheama Gheorghe,dupa care a facut misto de mine zicandu-mi Gheorghina,Gherghina sau oricum numai pe nume nu,pana cand am incercat sa o lamuresc ca aparent nu are nici o legatura Georgiana cu Gheorghe,insa cum George deriva din Gheorghe si Georgiana din George,ca o teorie matematica rezulta foarte clar un singur lucru,ca Georgiana deriva la randul ei din Gheorghe.Si desigur...am adus gustari,dupa ce Haylie m-a innebunit cu intrebarile legate de ce o sa aduc,adica daca o sa fie hranitor sau nu sau mic sau mare...detalii inutile.Sa nu mai zic ca a trebuit sa ma pazesc de ea cand atenta la pralinele pentru profesori,desi zicea ca uraste pralinele cu alune.Eu ador orice cu alune.Ador alunele in general.
  Da..si culmea,in mijlocul fericirii mele datorate atmosferei si a zecilor de pupici mai mult sau mai putin sinceri pe care i-am primit,a aparut profa de istorie care a inceput sa ne povesteasca ce faceau saracii din echipajul lui Magellan cand or facut pentru prima data ocolul pamantului.O inceput ea sa ne descrie cum saracii aia morti de foame prin Pacific incepura sa-si prajeasca ceva piele de ceva...de fapt,ca sa fiu precisa parca isi frigeau pielea aia din care erau facute catargele si le rodeau.A...si partea funny...cica ziceau ca erau soareci pe vapor si erau rari,dar aveau grija sa ii prinda.In prima parte,ce scarbos,si totusi...saracii cred ca la cat erau ei de infometati,soarecele pentru ei era cam la fel ca pentru o pisica.Bineinteles,teoria lui Haylie...desigur...soarecii i-a tinut in viata.Pana la urma cum zicea si profa...cine ar mai pleca acum intr-o expeditie de genul si in conditii de-astea vitrege?De fapt...cine ar manca catarg la gratar pana la urma?Poate doar spiritul acela ca poate vor descoperi ceva de nu au mai decoperit altii,care o sa-i faca cunoscuti.Mai ales ca catolicii credeau ca Pamantul e plat si ca dupa ce ajungeau la granita cadeai in abis.Acum cine poate crede asta?A...si mai era si chestia cum ca daca ajungeai la abis te prindeau caracatitele cu tot cu corabii si sirene...si demoni si chestii de-alea.Da,incurajarea stiintei...duceti-va mai...descoperiti si va mananca bau bau din spatii care intamplator are si multe tentacule si o sa va manance cu totul si asa....mottoul de atunci al Bisericii Catolice:crede,nu cerceta!Sigur,nu cerceta...noi oricum...avem grija sa fiti oitele blande kre nu fug din staul.Avem noi grija sa va promitem ca o sa frigeti in iad in cazane uriase si o sa va manance naiba daca cumva indrazniti sa ne contraziceti...a...si bonus...va facem si gratar pe rug,daca continuati cu comentatul.Bonus!Super oferta.Si revenind la calatoria lui Magellan...vai de aia soareci de prin Portugalia cand s-or intors aia acasa.Stiti cum se zice...sunt naravuri de care nu mai scapi daca ti se implanteaza in perioada de greutati ale vietii.Si de ce sa mai tii o pisica?!Angajeaza un Magellan.Curata si casa de soareci si mai se si hraneste in acelasi timp.Economie,frate!

4 Comments:

Anonim spunea...

frumoasa "dragostea" si metoda de alint ;)) dar intr-o prietenie adevarata nu te supara mai nimic asa ca tineti-o tot asa...sau nu :-? ma mai gandesc :D :)

Anonim spunea...

am uitat : La multi ani >:D<

Anonim spunea...

La multi ani, stimata domnisoara. Sa ai parte numai de bucurii si de ce nu, chiar si de masinuta aia argintie.

Myriam spunea...

multumesc la toti