BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 1 aprilie 2009

Din nou vaci...

 

 

Vezi Myriam? Stiam eu ca nu e o idee buna sa stau la ora. Numai ca, dupa ce am ajuns acasa si am pierdut vreo 2 ore cu fleacuri, mi-am adus aminte ca tre’ sa citesc nenorocirea aia de carte (poveste) de Vasile Voiculescu. Dupa ce am cautat o jumatate de ora pe net dupa ea si nu am gasit-o, am considerat potrivit sa imi misc fundul la biblioteca. Si mi l-am miscat. Si tanti mega-super-ultra babutza de acolo asa vorbea de parca era in pragul unui atac de cord. In sfarsit, am gasit cartea si m-am carat acasa. Si am inceput sa citesc. Rezultatul a fost evident. Am inteles numai partea cu vacile nebune. Deci, erau vreo 6 vaci care nu stiu cui ii tineau lumanarea. Deodata apare un taur  din ala sexos si cu muschi  care isi facea de lucru pe acolo. Apoi apare o ,,momaie’’(un urs)..asa...si taurul se trage de coada cu ursul pana la atarna limbile de un cot. In final castiga taurul bineinteles. Dupa aia, de nu stiu unde apare o curva de vita alba si cei doi merg dracu ‘ stie unde sa isi satisfaca poftele sexuale. Frumos final, nu ?

Acu stau si ma gandesc. De ce ne-a pus Nana Floare de romana sa citim idiotzenia asta ?

Poate pentru ca celelalte idiotzenii nu sunt destul de idioate pentru gustul ei. In sfarsit, eu m-am resemnat si acum privesc absorbita juniorii cum se antreneaza pe terenul plin de noroi si balti. Mai bine s-ar duce si ei sa stea in pat, sa se uita la tv, sa bea o cana de cafea cu lapte si il lase naibii de fotbal.

In momentul de fata in timp ce ii decarcam o nenorocita de manea unei prietene, am luat un troian. Perfect. Exact ce imi mai lipsea.

 

 

 

                                                             

13 Comments:

Anonim spunea...

De fapt eu l-am raspandit pe net, vroiam sa te virusez ca mai apoi sa intru in calculatorul tau sa iau varianta electronica a cartii asteia, cu vaci perverse si tauri boi. Asta e, ghinion.

Myriam spunea...

Taurul era pervers. Vacile erau cat se poate de nevinovate. Pacat ca in calculatorul meu nu se afla varianta electronica a cartii;)

Anonim spunea...

Da` carti despre vaci cu cabina ai? :)

Myriam spunea...

Nu cred. O sa o intreb pe Fifi de romana. Ea sigur stie...ii plac perversitatile astea:)

Myriam spunea...

ce kinki sunteti:))(Myriam)

Anonim spunea...

deloc,daca vroiam sa fiu kinki spuneam ca de fapt am luat toate pozele cu Haylie goala din pc ei. Amu roaga-te sa nu fii si tu pe acolo. Tot in ipostaze din astea :)

Myriam spunea...

pai in primul rand nu prea cred ca gaseai ceva de genul pe acolo pentru ca atat eu cat si Haylie nu pozam in ipostaze dealea:PDeci ai cam spart pc-ul lui Haylie degeaba:d prea pacat ca nu ai gasit fermoarul la costumul oilor ca sa dai peste lupi:P:P:P:P

Anonim spunea...

Poate i-am copiat jurnalul....:)

Myriam spunea...

ehei...orice e posibil.Oricum nu detin asemenea poze cu Myriam in pc. Ea le are pe ale ei, eu le am pe ale mele. De fapt am o intrega colectie sortata dupa pozitii:))

Anonim spunea...

Pozitia roaba galopanta, o ai (stii) ? :)

Myriam spunea...

pe aia o stie Myriam ;) e preferata ei:)

Anonim spunea...

Lasa ca v-o arat eu voua odata.

Myriam spunea...

ehhh. m-ai facut curioasa:)