BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 28 aprilie 2009

Ce imi place?....Ce mi-ar placea? by Tifa


- imi place cand e soare afara si nu bate vantu' deloc
-imi place vara
-imi plac orhideele
-imi place menta
-imi place  ciocolata
-imi plac chestiile scene =p~
-imi plac skelanimals
-imi place Audrey Kitching
-imi place Jeffree Star
-imi plac e pepenele rosu
-imi place  inghetata
-imi place cand mor manelisti si maneliste
-imi place  soarele
-imi plac  capsunile
-imi place inghetata de menta cu ciocolata
-imi plac acadelele 
-imi place bunul gust
-imi place sa stau la soare
-imi place sa ma plimb cat mai mult
-imi place viata :x
-imi place  sa citesc... nuju de ce... pasiune mai recenta :))



-mi-ar placea sa nu mai fiu chiar atat de  egoista
-mi-ar placea sa  nu mai existe manelele/manelistii/manelistele
-mi-ar placea sa am un papagal... :(
-mi-ar placea sa fie posibila teleportarea
-mi-ar placea sa nu mai fiu chiar atat de perfectionista
-mi-ar placea  sa fie Hot Topic in Romania
-mi-ar placea sa traiesc  in Londra sau Tokyo
-mi-ar placea sa invat japoneza
-mi-ar placea sa pot oprii poluarea
-mi-ar placea  sa am un pui de leu :(
-mi-ar placea sa fiu acum pe o plaja... undeva departe.... 
-mi-ar placea sa pot citi gandurile celorlalti
-mi-ar placea sa  stiu sa ma dau cu snowboardul

-mi-ar placea o nargilea..... nu'mi ia nimeni o nargilea? :((

Gabr13l,te bagi?

Punct

3 Comments:

Anonim spunea...

Ma bag .. :)

Anonim spunea...

Gata si leapsa .. :)

Anonim spunea...

Si fara Narghilea .. :-w ....