BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 28 aprilie 2009

Organizare de 1 Mai....

Cuvantul organizare e cam mult spus pentru ce se intampla intre prietenii mei atunci cand vine vorba sa stabileasca ceva ca de exemplu o iesire la iarba verde de 1 Mai. Duminica, cand inca mai eram si eu pe la tare, ne adunasem intr-un loc sa stabilim cati bani sa dam fiecare, ce sa aducem, cum sa facem, ma rog...chestii esentiale. Doar ca domnii, car esunt de 3 ori mai multi ca doamnele si-au petrecut-o urland unii pe altii, impingandu-se, batandu-se (bineinteles in gluma). Iar fetele, care mai erau 2 pe langa mine, s-au refugiat impreuna intr-un colt, preferand sa rada de baieti. Intr-un tarziu, cand am inceput si noi sa facem lista (X mi-a luat caietul din mana si a inceput el sa scrie), am constatat ca eram doar 4 implicati in activitate si ceilalti isi vedeau de treaba lor. Bun...am terminat de facut lista tot dupa o lunga jumatate de ora care a fost intrerupta la fiecare 5 minute de cate un banc sau de cate unu acces de ras din partea celor care ne implicam. Baietii au ajuns la concluzia ca ne revine fiecaruia dintre cei 16 cate 10 mici (lucru ce mi se pare exagerat penru ca pariez ca fetele nu mananca mai mult de 2....eu deloc). Asa....dupa contrazicerile de rigoare in legatura cu numarul de mici, eu evident am fost invinsa de de cei 3 baieti din grupul cu lista care strigau sus si tare ca ar trebui sa avem cat mai multa carne. Dupa asta, neputand sa ma mai abtin, i-am convins sa scrie pe lista si 3 kilograme de banane (asta ca revansa), pentru mine (3 sferturi din cantitate), si pentru ceilalti care oricum nu cred ca sunt asa mari amatori ca si mine, ce mai ramane. Acum, in timp ce eu scriu, ei sunt din nou adunati (la tara)...fara mine, strangand banii si batandu-se din nou. Macar imi pare bine ca au renuntat la ideea absurda de a ramane peste noapte intr-un cort (daca se poate numi asa), care are in dotare doar un acoperis. In rest, urma sa ne descurcam cum putem, inghesuiti si congelati pe timpul noptii. Acum stau si astept rezultatele intalnirii. Mi-e frica totusi de ce le-a mai debitat bibilica intre timp. Concluzia?.....concluzia e ca ei sunt ce mai dezorganizati oameni pe care ii cunosc. Si pe mine dezorganizarea ma sperie....

8 Comments:

deea :) spunea...

:))

ie tu...no lasa mama draga ca te tin io minte.

Myriam spunea...

hai nu te oftica...iti dau si tie banane:)

Simplu spunea...

Ce are dormitu' in cort. Mie mi'i se pare foarte misto intr'o astfel de situatie. Iti dai seama cata voie buna va pluti in jur si crede'ma ca nu va conta atat de mult confortul cat va conta atmosfera si totusi, cine stie daca apucati sa dormiti nu!!!

Myriam spunea...

pai da. numai ca prin zona noastra e extrem de frig noaptea si acum nu e momentul potrivit. probabil o sa facem si asta la vara cand o sa fe mai cald:D

deea :) spunea...

sau daca am avea cort am dormi :))

dar din pacata pt unii din fericire pt alti nu avem :)

Anonim spunea...

stai linistita ca sunt altii "mai mari" si nu sunt in stare sa dea un telefon la un hotel pentru o excursie, ce sa mai zici de planificarea unei intregi zile de picnic

Simplu spunea...

A da, atunci inteleg...dar va puteti incalzi unul pe celalalt...cu ceva glume...rasu' incalzeste stiai!!!...ceva de baut s.a.m.d.

Oricum distractie placuta ;).

Myriam spunea...

multumim. distractie placuta si tie:)