BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 22 aprilie 2009

Draga mea scumpa si minunata Myriam

Draga mea scumpa si minunata Myriam, chiar vroiam sa fac testul ala sa imi cunosc si eu abilitatile doar ca aseara imi cadeau ochii din cap de oboseala si saream cate 2 cuvinte. Dar iti promit ca o sa il fac (odata).


In partea a doua vreau sa va povestesc cate ceva despre Myriam (dupa cum vad eu lucrurile). Scumpa de ea rade cu gura pana la urechi la glumele mele, care cateodata nici nu se pot numi glume. Rade la poeziile mele cu tente de comedii despre vaci, oi si fizica. Rade cad o tachinez (si asta se intampla destul de des). Eu una nu m-as suporta pe mine asa cum ma suporta ea pentru ca stiu ca pot cateodata sa fiu foarte rautacioasa si sa ranesc foarte usor. As fi capabila chiar sa imi dau cate o palma din cand in cand din moment ce nu m-as suporta, poate chiar si cate un cap in gura. Dar ea nu, ea ma suporta extrem de bine si o admir pentru asta. Probabil de cele mai multe ori isi doreste sa ma ghilotineze, dar doar in gand. Mie nu imi spune nimic. Pe cand eu..eu zic tot verde in fata. Nici nu ma gandesc la consecinte uneori si ii spun exact ce gandesc, bun si rau despre ea. O critic mai tot timpul si ea se lasa criticata si mai si ia la cunostinta ceea ce ii spun. Pe langa toate asta, Myriam e capabila sa rada de ea. Si nu in sensul ca se ironizeaza sau face misto de ea insasi. Ma refeream la faptul ca, uneori, zice cate o gluma si se apuca singura de ras. Nimeni altcineva nu rade, in schimb ea rade de propria-i gluma cu gura pana la urechi. Chiar i-am spus asta si mi-a confirmat ca e constienta de ceea ce face. Pe mine personal nu ma deranjeaza, ba chiar rad cateodata de felul cum rade ea. 

Si acum, ca sa nu cumva sa existe resentimente, vreau sa spun ca in cadrul postului acestuia nu am criticat-o, doar am spus niste adevaruri. Cu sinceritate, Haylie (multumesc anticipat lui M pentru intelegere).

4 Comments:

Anonim spunea...

Ce-mi place cand va iubiti voi doua. Chiar daca nu recunoasteti. :)

Myriam spunea...

eu nu recunosc nimic niciodata:))

Anonim spunea...

daca ti-ar da un cap in gura e putin..eu te-as calca cu masina :D

Myriam spunea...

mda....asta totusi e o solutie cam extrema:))