BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 16 aprilie 2009

Criza de haine

Ei...cu privire la articolul Tifei legat de emo si scene nu am nimic de comentat.Adica...nu stiu ce as mai putea zice,mai ales ca intregul subiect a fost prea mediatizat ca sa mai zicem de el.In ceea ce priveste hainele...ei,sunt perfect de acord cu ea.Am fost zilele trecute la cumparaturi de Pasti,mai ales ca dulapul meu de haine duce lipsa de noutati si...ce ,credeti ca am gasit ceva?Ei...cu greu am gasit niste blugi care sa imi placa,pentru ca la bluze nici vorba sa imi placa ceva.Am intrat in magazin:in fata,niste parlituri scapate parca de la fabrica de haine din Somalia,in drepta paiete,munte de paiete asortate cu alti munti de dantele...in stanga,animal printuri cretine,adica albastre si verzi(intrebare:ati vazut vreun animal albastru in natura?Ma refer...un tigru sau ceva?)Bun..m-am resemnat...ok,asta e,dar cand sa imi iau niste papuci,nu am gasit nici o amarata de pereche de tenisi,erau numai niste jafuri din alea de unica folosinta.A...si nici nu mai zic ca nici atunci cand am fost cu Haylie la cumparaturi,am umblat o gramada dupa ceva care sa nu contina nici o paieta sau vreo particula de sclipici.Deci...in concluzie....imi doresc magazine in care sa gasesti ceea ce ai nevoie cand ai nevoie.Adica nu numai fustite de cinci centimetri lungime si 15 centimetri in talie.Am avut o discutie cu o prietena de-a mea in care si ea zicea ca nu isi gaseaste haine si iar,cand a vrut sa isi ia ceva pentru sarbatori,nici vorba sa dea peste ceva.In concluzie...e nevoie...e nevoie de bumbac in lume.Mult bumbac.Adica...asa...munti de bumbac cat sa ajunga ca sa iasa niste haine de calitate nu numai haine care la doua spalari ajung ca carpele de sters prafu...sau daca nu asta...atunci in mod cert largi ca sacul.Ce naiba,Brazilia si tarile sud Americane chiar nu mai au bumbac de baga numai porcarii prin haine?!Sau...ma rog,interesul firmelor de confectii cu criza financiara.Si..si criza asta,ea persista pentru ca noi o facem sa persiste,insistam asupra ei,insistam ca vezi Doamne nu avem x si y lucruri pentru ca e criza.Criza!Criza!Orice problema se mananca cu criza.Acum nu mai scriu...ma duc rapid pana la rau poate reusesc sa prind pestisorul de aur.....nu ca ma stiu la pescuit.

1 Comments:

Anonim spunea...

O sa deschid o afacere cu viermi de matase si o sa fac atata matase de pana si sosetele care le schimbi zilnic o sa fie din matase. O sa fiu asa de bogat incat Bill Gates o sa vina la mine sa-i imprumut niste bani sa mai faca un Windows.
Voi o sa aveti reducere constant, numa' sa nu imi dati tzeapa, de sa luati cu reducere apoi sa vindeti la altu'. DA?