BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 1 aprilie 2009

Literatura romana si ce cuprinde ea......

Salutari....ii multumesc la Haylie pe aceasta cale k iar mi-a pocit numele:P.Mereu face asta si sincer nu ma deranjeaza.Hei...de fapt asa e numele de fapt,Miriam,de origine ebraica.Inseamna ''steaua marii''...tocmai m-am documentat :).

Acum probabil va intrebati despre ce vreau sa discut.Ei bine...nu e o tema bine determinata.Nu am observat nimic senzational sau notabil azi,exceptand o poveste....o orgie cu vaci!Pe kre noi niste biete fete o  studiem la scoala!Da....dragoste bovina.Numa asa as putea sa caracterizez cea poveste lesinata.Trebuie sa recunosc ca in afara de Ionel Teodoreanu cu La Medeleni si poate inca o carte pe kre acum nu mi-o aduc aminte(o stiu...Florin scrie un roman,de Mircea Cartarescu....aa...si sa nu uit de basmele copilariei),ink nu am descoperit o carte kre sa imi placa in mod special.Cel putin nu din literatura romaneasca.Ma enerveaza k in scoala romanteasca se studiaza numai atat...numai orgii bovine,vaduve violatoare sau adolescenti miopi obsedati,perversi sau sadici,si nu se studiaza mai...o oarecare chestia kre sa aiba cap,coada,sa nu aiba personaje asa fals perfecte si actiune.Pentru ca asta lipseste literaturii romane:ACTIUNEA!Sau cel putin persoane mai talentate.Ar trebui sa studiem literatura universala.Nu k aia nu are ciudatenii,numa ca...orice familie literara are si oitele ei negre.Totusi...ceea ce apreciez in mod deosebit la literatura romana sunt versurile.Har Domnului...poezia romaneasca e buna,chiar e buna.Mai ales tinerele sperante incep sa arate ca au potential si printre granzi apreciez pe Eminescu,kre are niste poezii superbe.:X:X:XFloare albastra e tragica,dar e preferata mea.Oricum...un original ramane original si se vede knd citesti ceva cu adevarat bun,nu toate gunoaiele scrise de autori anonimi kre au mai fost scrise de alti autori anonimi cu aproape aceeiasi actiune,doar k personajele si poate locatiile schimbate.
Si azi am fost in deplasare artistica la o galerie de arta din oras.Si asa artistica a fost incat profu de desen ne-a aratat colectia lui artistica formata din 5 fotografii,reusite,dar...nu meritam sa stau si sa astept inutil 20 de minute dupa asta.Dupa aceea m-am dus la biblioteca sa mi-l iau pe Vasile Voiculescu cu Ultimul Berevoi(a se intelege orgia bovina)si m-am intors acasa fara prea mari chestii interesante,poate doar caldura de afara kre e cam mare pentru 1 Aprilie.A...si sa nu uit,azi nu am luat nici o pacaleala,asa k fapt divers,ceea ce e ok,pentru ca oricum si ziua asta a Pacalelilor e o zi k oricare alta.Desi poate vroiam un pic sa mi se traga clapa.Dar cel putin nu mi-a cazut nici un balon cu apa de dimineata in cap,nici nu am primit o asa-zisa factura de patru sute de lei noi de la un asa-zi reprezentant Orange si nici nu am fost sunata cum k am castigat la loterie mai ales k eu nici macar nu practic jocuri de-astea de noroc.In fond...o zi a Pacalelilor foarte lipsita de Pacaleli,si cel putin sunt sigura k suntem pacaliti mai mult in restul anului mai mult decat azi knd se aplica aceasta traditie nu tocmai practicata,cel putin nu pe la noi.Kisses!

7 Comments:

Anonim spunea...

Nu mai scrie cu k. Decat cand scrii kilometru sau kilogram. :)
M-a sunat o tanti cum ca am castigat un Opel Insignia...in miniatura,ca fusei la test-drive. Doamna, da` unul din ala mare n-am castigat? Nu,nu, in miniatura intelegeti? Da,da, o sa i-l dau lu` Ionica sa se joace cu ea 2 zile pana o dezmembreaza.
Ma dispera "galeriile foto". E plin netul de poze :)
Iar carti bune nu pot sa iti recomand, am citit multe, dar nu le tin minte. Try Comedia Umana, de Balzac. Poate iti place.

Myriam spunea...

Nu imi place sa scriu cu k doar ca e o comoditate si scriu repede...asa ca mai omit aceste mici detalii(Myriam)

Anonim spunea...

What's the rush, milady?

Myriam spunea...

God knows,milord?:PPoate doar ca am multe idei pe moment si le mai uit daca nu le pun repede pe hartie(respectiv blog)

Myriam spunea...

si apropo de profu de desen...erau doar niste pomi:P=))

Anonim spunea...

Am avut in liceu o colega care picta, era recunoscuta pe plan international. Stil : abstract. M-a invitat odata sa vad o colectie de a ei. Nu am inteles mare lucru, mi s-a parut foarte naspa. Adica eu daca imi puneam un bandaj pe ochi, pictam la fel de coerent, daca intelegi aluzia mea fina. Ce ti-e si cu arta asta.

Myriam spunea...

Da...la abstract si eu sunt chiar praf...oricum...asta e arta neinteleasa cum isi spun oful atatia artisti.Sincera sa fiu am apreciat mereu pe marii artisti,dar daca ar fi sa ma gandesc nici pe Picasso nu l-am inteles.Imi place renascentismul:x,erau ei inapoiati dar ce le-a iesit merita vazut;)