BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 14 aprilie 2009

Viatza cretina

Cel putin melodia e faina:((
Ei bine...iata-ma in vacanta.Si...dupa cum se presupune ar trebui sa fiu fericita.Dar nu sunt fericita.Adica...sunt oarecum izolata de restul lumii.Toate prietenele s-au refugiat care pe unde au apucat,adica pe la bunici sau pe oricunde altundeva si sincer...si eu m-as refugia undeva daca as avea pe unde.Ei...aparent as avea pe unde,doar ca acel undeva nu mai exista dupa ce bunicul din partea tatei a murit in octombrie si bunica a parasit pitoreasca casa situate sus pe un deal,la cel putin 10 km de urmatoarea casa,izolata in padure.Acum...locul ala in care faceam numai prostii in copilarie,incepand de la clasica alergatura dupa varul meu pana la aterizarile fortate in vale sau impotmolirea pe undeva prin noroi,acum mi s-a inchis in fata.Casa e abandonata,parca tot suflul de odinioara a fost pierdut.
Dar orice sfarsit are un nou inceput.Si bineinteles acum am suferit o oarecare upgradare,adica pur si simplu am decis ca aveam urgenta nevoie de o schimbare.In general cam mereu am fost o introvertita si oarecum mai retrasa.Cu foarte mare usurinta putea cineva sa ma faca sa-i fiu prietena,dar extrem de dificil sa ma pastreze,pentru ca am un talent remarcabil la pierdut legaturi prea firave ca sa mai fie tinute(in viziunea mea).Si bineinteles,cand am devenit asa cum sunt eu de fapt...sincer...parca acum trec printr-o pasa si mai proasta.Inainte ma plangeam ca...hei,nu am asa o viata sociala....acum cand mi-am consolidat viata sociala imi vine din nou sa fug in lume,respectiv in cochilia mea pe care am aruncat-o undeva departe,ca sa pot pur si simplu sa mai respir si eu aerul libertatii.Am avut nevoie de un baiat de partea mea si am constatat ca atrag numai cretini.Cretini prin excelenta.Obsedati si cretini.Si nu inteleg de ce...cum o gramada de fete pot sa isi gaseasca baieti super de treaba si super faini,si eu am magnet numai pentru fraieri?De fapt scopul initial al upgradarii a fost sa cunosc baieti.Si am cunoscut...si ink cati....dar....ori sunt prea batrani,ori sunt prea cretini,ori sunt prea perversi,ori sunt prea pisalogi(adik isi tot plang de mila in continuu)ori toate la un loc...niciodata nu am dat peste o coincidenta fericita.Si acum ramane intrebarea:Am nevoie de un baiat normal la cap .E posibil sa imi implineasca si mie cineva dorinta?!Adica....am nevoie de un prieten(amic,doar amic!)baiat care sa nu se dea in urmatoarea secunda la mine(Nu k sunt o bomba sexi!).Adica...nu mai vreau texte dulcege,nu mai vreau aluzii cu subantelesuri,vreau vorbe pe fata,fara ascunzisuri,pentru ca uneori chiar e patetic.Acum pentru k am 16 ani trebuie sa se dea toata lumea la mine k si cum as fi de pe centura?!Nu...exact...sunt o fata cu onoare si principii pana la urma.Oricum...pana una alta...vreau sfatul celor care tocmai au citit articolul ca sa ma salveze din starea asta si eventual sa ma faca sa rad(nu am mai ras de muult timp;iar eu rad tot timpul...cineva...un banc,va rog?!).Kisses!

2 Comments:

Anonim spunea...

:) pai bancuri nu stiu ...:D :-? si da , baietzilor le cam sta in fire sa fie nesimtiti .. bineinteles ..nu generalizez ..

Myriam spunea...

De ce nimeni nu stie un banc cand am nevoie de unul?!Hei..informati-va...dati un click pe google or smt...aici e cineva kre e prea vesel k sa stea si sa simta nevoia fie sec