BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 6 aprilie 2009

Pentru ca e o chestie funny m-am gandit  sa confisc o leapsa de pe un blog.Multumesc Cristinei Cirstea 

1. Principala mea trăsătură-zambesc tot timpul
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat -romantismul si umorul 
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie-inteligenta 
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei-faptul ca ma inteleg si ca trecem impreuna peste toate greutatile
5. Principalul meu defect -sunt prea calculata
6. Indeletnicirea mea preferată-sa citesc sub nuc in cotcodacelile gainilor
7. Fericirea pe care mi-o visez - casatorita cu jumatatea mea adevarata,sa am cariera pe care mi-o doresc si sa imi traiesc viata fara sa imi pese prea mult ce o sa aduca ziua de maine
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire-sa  pierd tot ce iubesc cu adevarat 
9. Locul unde aş vrea să trăiesc-as prefera sa raman in Romania,dar mi-ar placea sa locuiesc in San Francisco 
10. Culoarea mea preferată - Movul
11. Floarea care-mi place-gerberele rosii(si oricand trandafiri) 
12. Pasărea mea preferată-strutul(ce pasare maiestuoasa:X)
13. Prozatorii mei preferaţi-Dan Brown 
14. Poeţii mei preferaţi -Eminescu rulz
15. Eroii mei preferaţi din literatură-Robert Langdon din Inger si Demon(omul ala e un geniu) 
16. Eroinele mele preferate din literatură-Elizabeth Bennet din Mandrie si Prejudecata(un personaj foarte bine conturat),Sayuri din Memoriile unei Gheise(nu stiu de ce) 
17. Compozitorii mei preferaţi -ascult orice fel de muzica in afara de manele si heavymetal,dar sincera sa fiu nu am preferinte in ceea ce priveste compozitorii
18. Pictorii mei preferaţi -Michelangelo:X 
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală-parintii mei
20. Ce urăsc cel mai mult-sunt multe lucruri care ma enerveaza,dar cel mai mult urasc tendinta oamenilor de a fi ceea ce nu sunt ei de fapt 
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere-mi-ar placea sa fiu ordonata din frageda pruncie.Prea pacat ca acum e oarecum cam imposibil........ 
22. Cum aş vrea să mor-fericita
23. Greşelile ce’mi inspiră cea mai mare indulgenţa:o minciuna mica spusa ca sa nu ranesti sentimentele cuiva,dar totusi recunoscuta dupa aceea
24. Deviza meaWhat lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us(Oliver Wendell Holmes)