BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 29 aprilie 2009

Vise

Vi s-a intamplat vrodata sa visati?Logic ca da...ce intrebare stupida.Dar vi s-a intamplat vrodata ca ceea ce ati visat sa se intample si in viata reala?Eu am patit si nu a fost placut deloc

In fine...visele sunt placute.Dar pot fi si periculoase.Pot fi nenumarate feluri de vise.De la clasicele vise care au legatura cu viata cotidiana pana la visele care nu au nici o legatura cu viata reala.Si chestia esentiala...sunt cele mai tari simulatoare ever.Si adrenalina din vise nu poate si compensata decat cu una din realitate.De fapt am visat de multe ori ca imi dau drumul dintr-un avion in cadere libera,fara parasuta,parapanta sau o amarata de umbrela care sa imi atentueze aterizarea.Sau ca ma dau cu parapanta...singura...si ambele au fost asa tari...de fapt,m-am trezit a doua zi de dimineata intrebandu-ma daca mai pot incerca o data si mi-am dat seama de cruda realitate:mama ar muri de infarct sa afle ca fac chestii asa de crazy si sincer poate nici nu m-ar lasa sa ajung in asa ceva ever.Desi eu vreau.Sau...toata ziua am zis k in noaptea urmatoare vreau sa visez un camp cu narcise,cum a doua zi aveam o operatie si aveam nevoie de calmarea agitatiei si fricii extreme.Si nu am visat un camp cu narcise...de fapt nu am visat nimic(chestiile cu ''cum sa visezi frumos noaptea'' sunt doar pieces of crap).Si am avut si vise care au avut o continuare,precum si vise care s-au intamplat in realitate.Adica...am visat o persoana pe care am vazut-o in fata in cel mai odd mod.Sa nu fi vazut ce fata am avut!Parca lovita de traznet!Si apoi am mai vazut-o o data,dar nu a mai avut acelasi impact,desi socul a ramas.Paranormal sau nu...eu nu pot explica cum s-au intamplat chestiile astea.Persoana care am visat-o si vazut-o in viata reala avea o legatura cu o persoana ff draga mie care a aparut si in vis si am citit pe net ca e posibil sa fie o apropiere subconstienta a aurelor mele si a persoanei mele ff dragi.Dar nu cred in chestiile astea.Sunt prea SF pentru realismul nostru cotidian.Cert e ca vroiam sa accentuez caracterul periculos al viselor.Dar de ce sa sune asa periculos?Visele bune sunt facute sa se implineasca,visele urate sunt facute pentru a fi uitate.Pentru ca aproape toti am visat macar o data ca suntem cu persoana cu care vrem,ca avem o anumita casa,o anumita masina,o anumita chestie nesemnificativa pentru altii dar foarte semnificativa pentru noi.Si cred ca visele ne tin in viata speranta si ne fac sa vrem sa mai visam,desi visele sunt asa scurte(cel mai lung are doar...3 secunde?)Dar oricat ar fi ele de stiintific analizate nimeni nu le-a aflat detaliile ceea ce ma face sa zic un singur lucru.Keep dreaming!

5 Comments:

Anonim spunea...

sobsonstient? /:) vise :) daca esti obosit nu iti mai amintesti ce visezi nici sa te picure cu ceara: )) dar si visele astea au rolul lor caci se spune ca daca ti s-au terminat visele esti oleaca zuzu :))

Simplu spunea...

Wow...cat as putea vorbi pe tema asta. Cert e ca totu' e foarte ciudat. Sincer si mie mi'i sa intamplat sa visez si sa mi'i se intample ce visez...sti ca asta s'ar putea numi deja vue (sper ca am scris corect, ca nu le am cu franceza :D).

Periculoase sau nu...depinde de vis presupun.

Se spune ca atunci cand omu' doarme...sufletul paraseste corpul...e ca si cum a'i murii pentru cateva ore doar. Cine stie poate ca sufletul tau s'a intalnit cu acea persoana si apoi in viata reala te'ai intalnit si tu cu persoana respectiva...Dumnezeu stie, sunt muuulte dileme legat de vise.

Myriam spunea...

Pai de fapt se scrie deja vu:P,dar nu conteaza...eu nu critic asa incisiv ca Haylie kre nu e pe aici acum...oricum,e odd ce putem face numai cu mintea.Si mai ales k tipa pe care am visat-o avea legatura cu o persoana X pe kre o vad de an in pasti si nici atunci,si nu prea sunt apropiata d ea.Oricum...singura explicatie ar fi ca probabil psihic sau spiritual sunt apropiata de X care are legatura cu tipa si de-aia pot sa vad pe o persoana care nu are nici o legatura cu mine personal...dar...ciudateniile astea....si mai ales ca am visat pe vecinul o data,asa ciudat dupa care a doua zi a murit

lorrena spunea...

Visele ne insotesc toata viata. In plin somn, inconstientul se intrerupe si constiinta noastra ia act asa, pe neasteptate, in mod pasiv si imprevizibil, de o suma de viziuni, de trairi foarte asemanatoare, dar si foarte deosebite de ceea ce ni se intampla in stare consitenta.

Simplu spunea...

Au...vezi m'am scuzat dinainte :D.

Odd sunt foarte multe lucruri pe lumea asta, lucruri simple cat si complicate, printre ele se regasesc si visele.

Din moment ce tu te gandesti la persona respectiva, inclin sa cred ca e normal ca, creierul tau sa iti provoace visele respective. Eu stiu ca daca atunci cand te pui in pat (inainte sa adormi) te gandesti la o persoana anume, la ceva anume...se poate ca peste noapte sa visezi acel ceva la care te'ai gandit...mie mii'i s'a intamplat :P.