BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 27 aprilie 2009

Ce imi place?....Ce mi-ar placea?

- imi place cand e soare afara si vantul adie usor

-imi place primavara
-imi plac florile. zambilele preferatele mele
-imi place cand cineva ma ia peste picior
-imi place sa glumesc
-imi place cand ironizez si sunt ironizata
-imi place sa cant pana obosesc (si implicit sa scot pe toata lumea din sarite cu excesul de cantat)
-imi place sa enervez unele persoane (am o placere sadica cu chestia asta)
-imi place sa fiu originala si sa imi creez propriul meu stil din mai multe puncte de vedere
-imi plac oamenii care stiu sa faca haz de ei insisi si care stiu sa asculte
-imi place sa privesc. nu conteaza....doar sa privesc
-imi place sa fac pe sefa uneori (de fapt asta e involuntar, stiu ca nu e bine dar se mai intampla)
-imi place sa imi petrec timpul cu prietenii (mai ales cu baietii, asa a fost intotdeauna)
-imi plac persoanele care stiu sa se faca auzite
-imi place inghetata de pepene
-imi place sa fiu echilibrata si decenta
-imi place bunul gust
-imi place sa stau intinsa pe iarba si sa privesc cerul
-imi place sa ma plimb cat mai mult
-imi place viata. cu toata relele si bunele pe care le implica.
-imi place sa scriu, sa imi pun gandurile pe hartie



-mi-ar placea sa nu mai fiu chiar atat de agitata
-mi-ar placea sa am mai multa incredere in mine
-mi-ar placea sa ma port frumos cu toata lumea (desi nu cred ca pot face asta)
-mi-ar placea sa fie posibile calatoriile in timp
-mi-ar placea sa nu mai fiu chiar atat de perfectionista
-mi-ar placea ca oamenii sa nu mai judece dupa aparente
-mi-ar placea sa traiesc intr-o casa simpla la marginea padurii, langa un lac
-mi-ar placea sa invat rusa (o sa fac tot posibilul sa fac si asta)
-mi-ar placea sa pot schimba ceva in lume
-mi-ar placea sa fiu mai apreciata pentru ce am facut si nu criticata pentru ce as fi putut sa fac si nu am facut
-mi-ar placea sa fim toti prieteni (imposibil)
-mi-ar placea sa pot citi gandurile celorlalti
-mi-ar placea sa ne folosim mai mult inteligenta pentru unele lucruri
-mi-ar placea ca drogurile, alcoolul si tigarile sa dispara
-si in final, mi-ar placea sa raman aceeasi pentru totdeauna

7 Comments:

deea :) spunea...

esti perfecta

>;d<

Myriam spunea...

departe de a fi perfecta draga mamii...foarte departe

deea :) spunea...

nu ea e perfecta pt mn

asa cum e :)

Myriam spunea...

adica plina de defecte:))

Simplu spunea...

As putea sa comentez cate putin fiecare liniuta in parte, dar mi'ar lua prea mult timp si cred ca atunci as compune un comment muuult mai lung decat post'ul tau :), as aca ma rezum la cateva...:

1 - cum de iti place sa fi luata peste picior?!!!
2 - si mie imi place sa privesc, doar sa privesc, sa privesc in gol si stau asa nemiscat ceva timp si ma cam oftic, cand cineva ma scoate din acea transa si de fiecare data imi gasesc cate un punct foooaarte ciudat in care privesc indelung.

Myriam spunea...

pur si simplu imi place...nu stiu de ce. inschimb sunt constienta ca e foarte ciudat:) (dar asa sunt eu...ciudata)

deea :) spunea...

perfect are mai multe intelesuri pt mn :)