BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 24 martie 2009

Ador traficul in alba Iulia....e asa de.......

7.50……O luam cu masina pe Motilor. In fata, o tanti la volan. Si nu orice fel de tanti ci una care avea tot timpul din lume si mergea exact cu 50 la ora (demonstrat de tata). Hey. Pe langa traficul extrem de aglomerat de la noi din oras (asta e o chestie noua), mai merge si draga de ea incetut incetut sa nu cumva sa isi strice Mercedesul (era clar k e unul nou). Bun...dupa ce am depasit-o,am luat-o pe straduta aia la stanga care nici macar nu stiu cum se numeste. Cert e ca e foarte stramta si mai sunt si masini parcate pe dreapta. In fata......un taxi. Nu am nimic cu taximetristii dar.....sa recunoastem..sunt asa de relaxati .....circula cum nu se poate mai rau si incet, si pe langa asta, mai si stau la intersectii o jumatate de ora pana sa se hotarasca sa sa intre si ei. Cu cei din spate cum ramane ?..trebuie sa astepte pana isi fac aia curaj. Evident,intr-un sfarsit am scapat si de asta.....dar....bineinteles apare inca ceva. La piata din fata catedralei (care e piata, nu parcare), lumea parcheaza unde ii cade bine. Asa a facut un tip (sau o tipa) care si-a lasat masina in toata maretia ei exact in mijloc. Parca a stat sa calculeze distanta, fiindca era exact in mijloc. Si o mentiune pentru final:…..nu lasati unele femei la volan. Sunt neamul meu dar.....conduc cum nu se poate de rau cele mai multe din ele.