BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 27 martie 2009

Autobuzul...febletea mea..

In sfarsit weekendul. Am de gand sa ma relaxez la tara si sa uit de oras si de taximetristi macar pentru 2 zile. Azi, unu de la teologic statea mai pe dupa un stalp k sa nu il vada lumea (si bineinteles el sa ii poata vedea pe toti si pe toate). Pana isi capata si astia o nevasta vor tot iesi sa admire imprejurimile si vor tot deschide usile fetelor la supermarket. Nu ca asta ar fi deranjant. Chiar deloc. E placut sa vezi k mai sunt si tipi cu mainere, nu numai muncitori calificati care lucreaza la blocul de vis-a-vis si care nu stiu decat sa fluiere k apucatii dupa fete. Eh..... Nu stiu...sunt oameni in toata firea, probabil au familii. Atunci de ce naiba mai fluiera dupa fete tinere ?

Oricum...e un lucru de care cu sigurata nu o sa imi fie dor deloc. Transportul in comun(la noi autobuz). Azi, am luat autobuzul spre casa, mai precis un maxi taxi. Intru eu frumos, imi iau bilet si ma asez pe un scaun. La statia urmatoare urca o batranica gafaind si se propteste langa mine. Eu bineinteles, politicoasa, o poftesc sa stea jos. Ea nu vrea si zice k se da jos nu foarte departe. Bun..eu ma conformez.....raman pe scaun. Dupa inca o statie, o calugarita de pe scaunul de alaturi se ridica spunand k se da jos la urmatoarea statie si o pofteste si ea pe batranica sa stea jos. Am uitat sa mentionez k intra timp, un tip cu gabaritul mai mare si de vreo 50 de ani cel mult se propteste langa mine. Dupa ce bine mersi batranica se aseaza, tipul asta incepe sa imi faca morala k de ce nu am lasat-o pe ea sa stea jos, batrana fiind. Eu bineinteles ii zic k am intrebat-o daca vrea, iar ea a zis k nu. Tipul completeaza cu un comentariu de genul ,,Mda…bine..’’. Acum…ce era sa fac? Sa ma pun in genunchi si sa o implor pe respectiva sa stea jos ?

1 Comments:

Anonim spunea...

Mamaie, insist, stai jos. Si dupa ce se aseaza si tu esti in picioare, te sui pe ceva mai inalt si tipi in gura mare : Da? Deci am cedat locul la mamaie. Nesimtitilor. Nu mai exista maniere in tara asta. Si apoi sa continui ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.